Gå til innhold

Førstegangsprosjekt.! Volvo 240 Turbo!!

Ranger emnet


Næssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke skjedd så mye i det siste, men har fjerna litt rester av toppakningene fra blokka og toppen, også kappa og fiksa til diverse bolter osv, som jeg mangla. er vel kansje ikke så spennende update, men siden jeg kjeder meg så..hehhe

 

En Skrue som var knekkt i turbon, må jeg få fiksa snart...

b230at056.jpg

b230at058.jpg

Skal det være noe pakkning i mellom her? isåfall må jeg skaffe meg en...

b230at057.jpg

Diverse bolter..

b230at061.jpg

 

Må bare få handla meg litt deler nå, så jeg kan fortsette..

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Lenge siden jeg har vært innom denne tråden, og det merkes;) Toppa seg med turbomotoren da;) likte fargen på trykkrøra og toppdekselet.. Fått skilter på den ennå da? Imponerende arbeid!:)

 

Takk takk:) Har nokk ikke kommet skilter på den enda, denne jobben sa pappa han skulle ta seg av, og det sa han vel i mai?:P så jeg venter fortsatt:P

 

I det siste har det vel ikke skjedd så mye spennende, har fått kjøpt meg T3 pakning ihvertfall. også har jeg fått klistra på noen Kimmit sport racing merker i bakruta...

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) Har nokk ikke kommet skilter på den enda, denne jobben sa pappa han skulle ta seg av, og det sa han vel i mai?:P så jeg venter fortsatt:P

 

I det siste har det vel ikke skjedd så mye spennende, har fått kjøpt meg T3 pakning ihvertfall. også har jeg fått klistra på noen Kimmit sport racing merker i bakruta...

 

Jee, satser på skilter snart da;) Lenge til du har lappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke skjedd mye i det siste:P har fått T3 pakning til turbon, også har jeg starta smått med å bytte foringer i bakstillinga, ellers har jeg verdt inne på tanken om å selge, og kjøpe 740 eller no...Men veit ikke helt jeg, blir vel til at jeg beholder den, får se....

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel heller at du kanskje er litt lei??

 

Ta deg en pause, du har jo god tid=) Alle blir lei av å skru\pusse\male osv på et eller annet tidspunkt...

 

Syntes det virker som du har gjort endel på bilen og du drar avgårde i en fin retning...tror nok dette blir en fin 240 med tiden=)

 

240 er grommere enn 740 any day=)

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

 

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel heller at du kanskje er litt lei??

 

Ta deg en pause, du har jo god tid=) Alle blir lei av å skru\pusse\male osv på et eller annet tidspunkt...

 

Syntes det virker som du har gjort endel på bilen og du drar avgårde i en fin retning...tror nok dette blir en fin 240 med tiden=)

 

240 er grommere enn 740 any day=)

 

Ok, Takk for fine ord:)

Ja, er vel kansje sant det, at man blir litt lei til tider, men har bestemmt meg for og beholde bilen nå, og i dag har jeg malt opp bærearmene bak, og stabstaget er malt på nytt:)

Og i morra fyller jeg 17 år:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår