Gå til innhold

Førstegangsprosjekt.! Volvo 240 Turbo!!

Ranger emnet


Næssen

Anbefalte innlegg

Syns den var litt penere i EU-modus ja.. :) Rødsoting av lykter burde gjøres med lykter som er klare/røde (eller helklare). Ellers ser jo dette bra ut!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns den var litt penere i EU-modus ja.. :) Rødsoting av lykter burde gjøres med lykter som er klare/røde (eller helklare). Ellers ser jo dette bra ut!

 

 

Eirik

 

Takk:) enig, blir hvite/røde baklykter nå og refleksplate, men veit ikke helt hva jeg skal gjøre med potta, blir ikke no japsepotte nå ihvertfall,hehe

Tror jeg kapper bort den stygge S'en på potta, og setter på en 3 tomms endestuss eller no..

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, er ikke bare bare. men dem har faen ikke noe å si, bikkjer som står å gneldrer hele natta er ikke så mye bedre:P

 

Hos meg kommer dem ut å begynner å smelle bare bilen står litt på tomgang av og til etter jeg har fikset litt ellerno.. Greit en 240 bråker kanskje, men vil si at en god gammel gassermotor er noe helt annet en de ekle diesel-knakkerne de farter rundt i :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinduene er det ikke jeg som har lakka, så det veit jeg ikke, viss du mener listene som er oppå eller går rundt hovedlyktene, så må du skru løs lyktene, og da ser du ossen dem er festa, simpelt.

På grillen er det litt vansklig, siden dem knekker fort, men husker ikke helt ossen den var festa.

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinduene er det ikke jeg som har lakka, så det veit jeg ikke, viss du mener listene som er oppå eller går rundt hovedlyktene, så må du skru løs lyktene, og da ser du ossen dem er festa, simpelt.

På grillen er det litt vansklig, siden dem knekker fort, men husker ikke helt ossen den var festa.

 

Takk for tips.. nylakkert nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite respons her syns jeg, ikke at jeg har gjort så mye i det siste som er så mye å skryte av, Men mye gøyere å oppdatere vis man får noen tilbakemeldinger,hehe:) Skryt til divadhehe:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår