bmwtrond Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 bilen er en 2002 modell a6, hva kan da være problemet med at denne lampen lyser? av å til så går den av å av å til lyser den hele tida.. burde jeg skjekke dette på verksted eller er det ikke noe farlig at lampa lyser? er litt sånn skummelt å kjøre rundt med visst det skulle være farlig :S Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 noen som vet noe? Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Tror det er snakk om at det kan være dårlig kontakt i den gule kontakten under setet, dette er i all fall et problem fra 98 --> ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Hadde samme problem på min A4 B5. Der var det sensor til setet som var gåent. Til min "flaks" fikk jeg opplyst at det var en sensor i selve setet. Vet ikke om det stemmer men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 det kan være sensoren ja. har samme problemet på min. jeg kappet av den gule kontakten og loddet den da jeg ble tipset om det. men det hjalp ikke. etter det jeg har hørt så skal det enten være kabelen eller crashsensoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schtig Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Varsellampa begynte å lyse en stund etter at det ble montert barnesete i baksetet. Hadde bilen inne på NAF-test denne uken og tilbakemeldingen var at det ikke var kontakt med sensoren på den siden som barnesetet er montert. Det kan ha noe å gjøre med at setebeltet er utstrukket hele tiden mente makanikeren. Er det noen som vet om dette er et vanlig problem når man setter inn barnesete permanent (base)? A6 98-mod. Siter Audi A6 Avant 2,4 1998 SAAB 900 GL 82Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg