Gå til innhold

beemerfanatic

Bruker
  • Innholdsteller

    365
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om beemerfanatic

  • Bursdag 10/02/1978

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil!!!
  • Modell (eks S4)
    535i
  • Biltype (eks Audi)
    bmw e34
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Motor (eks 1.6)
    3,5
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    under planlegging
  • Fylke
    akershus

Contact Methods

  • Bosted
    akershus

beemerfanatic's Achievements

  1. Noen son vet hvor den befinner seg? Lett over alt, men finner den ikke..
  2. Hei! Da jeg vurderer å gå til innkjøp av cdi av enten e220,e270 eller e320 fra 2003- og ikke har kjennskap til mercedes i det heletatt så trenger jeg litt hjelp:) Er det ting jeg bør passe på ved disse bilene som store dyre peperasjoner eller svakheter? Usikker er jeg også på hva all forskjellene er er på classic,elegance og avantgarde.. Har lyst på en stasjonsvogn eller en sedan med panorama med MASSE utstyr:D Takk for svar:)
  3. Rattaksel til vito ønskes kjøpt, delenr 638 460 4011
  4. Mondeo:Fikk trykk på to andre dieseler som kompisene har.. Opus:Turbo har den;) Får se på turboen til helgen igjen, fikk ikke tid nå.. Oppdaget at mansjetten og drivknuta på indre høyre side var dårlig.. Er det lett å bytte knuta?? Ser det går en lang stang helt fra kassa og. Har kjøpt mansjett,men tror jeg skal bytte knuta og da den så rimelig løen ut..
  5. Tenkte jeg skulle se på det i morgen da jeg skal ta et oljeskift også.. Hehe,ja vito er vel ikke den beste bilen nei!:)
  6. Fått en vito 110 2.3d av gamlefar, da jeg trenger større bil. Problemet med den er at den er utrolig lat. Når jeg ruser motor får jeg ikke trykk i slangene,men jeg hører turboen svirer er det skovlene som er utslitt? Kanskje et teit spm men.. Det er ikke lekasje i noen slanger heller.. Bilen har passert 400k og jeg lurer på om det kanskje aldri har blitt byttet turbo på den. Hvis det er turboen som er dårlig, noen som vet hvor man får tak i en billig en? Takk for svar:)
  7. noen som har en liggende? send meg en mail. joranhansen@hotmail.com
  8. den har stått inne i ca en mnd nå. Skal nok passe e28 ville jeg tro ja..
  9. Jeg har en m30b35 motor liggende jeg må bli kvitt. Den ble honet,har fått nytt av alle lagre og ringer.Veiv har også blitt polert.. Topp ble planet samt styringer,seter og ventiler ble gått over.Utført hos oslo sylinderservice. Vippearmer,vippeaksler,exenterskruer og ventiltetninger i toppen er også byttet. Motoren ble også påkostet en trim kam(286gr tror jeg det var). Det ble også byttet kjede,2 drev,og skinner samt strammer. Ulempen med motoren er at da jeg gikk over den så var lagrene dårlige,å jeg tenkte det var det som gjorde at det var litt banking i den..Viser seg i ettertid at det nok er utslitte stempler..(snakk om slurv:-S) Motoren har kanskje gått 10.000 km.. Kviteringer kan følge med hvis ønskelig.. Gått lei av å skru så jeg kjøpte en motor som jeg satte rett inn,så nå lufter jeg denne for salg. Bud over 6000,-
  10. Jeg har en 96 mod e39 som alt er montert,men ikke koblet opp,men har ikke erfaring med dette. Tenkte jeg skulle se om jeg ikke fikk koblet dette,men etter det jeg kunne lese på nettet så måtte dette kodes inn på på de før 2000 mod. Noen som har vært borti dette?
  11. noen som vet hvordan jeg ser om veivaksel sensoren er dårlig på bilen? har en gammel 535..
  12. Jeg har en e39 520i 96 mod,som jeg har noen felger til. Lurer på om det er noen som har fått godkjent en slik bil med 235/40 18" og 265/35 18" med 20 i innpress både forran og bak?
  13. børstene ser nå fine ut.. lange er de også. Jeg slet med at lysene blinket når jeg fikk opp turtallet på motoren,men tok ut børstene å tittet på de,satte de tilbake så ble blinkingen borte. snodig... men nå lader den ikke lenger.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår