Storken Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hei, tenker litt på å bruke noen tusen på lakkering og hr før hørt om lakkering fra polen med god kvalitet til en billig penge. Har noen her erfaringer/tips rundt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 har flere i familien som har vært der og hatt lakkering/full service på bilene. billig og greit arbeid. faktisk vurdert det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjdiesel Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Hei, tenker litt på å bruke noen tusen på lakkering og hr før hørt om lakkering fra polen med god kvalitet til en billig penge. Har noen her erfaringer/tips rundt dette? Hei Jeg er norsk og har jobbet i Polen i 4 år som konsulent innen båt bygging. Jeg har i løpet av disse 4 årene flyttet sammen med en polsk dame og fått en sønn som nå er 1 år, så jeg blir her noen år til. Jeg snakker 85% flytende polsk, og er relativt godt om hvem som er til og stole på + et par gode venner i bransjen service, retting og lakking Det finnes gode og dårlige verksteder her som i Norge Send meg en melding kansje jeg kan hjelpe deg tj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hvordan forviller en nordmann seg til Polen for å jobbe? :p Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hei Jeg er norsk og har jobbet i Polen i 4 år som konsulent innen båt bygging. Jeg har i løpet av disse 4 årene flyttet sammen med en polsk dame og fått en sønn som nå er 1 år, så jeg blir her noen år til. Jeg snakker 85% flytende polsk, og er relativt godt om hvem som er til og stole på + et par gode venner i bransjen service, retting og lakking Det finnes gode og dårlige verksteder her som i Norge Send meg en melding kansje jeg kan hjelpe deg tj Kunne du fortalt litt om hvilke priser de tar for lakkering der nede? F.eks opplakkering i original farge utvendig og i motorrom? Da har jeg ikke gjort noe forarbeid selv. mvh Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjdiesel Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hvordan forviller en nordmann seg til Polen for å jobbe? :p Sefen kom en dag og spurte om jeg kunne tenke meg og reise til Polen og hjelpe til med oppstart av nytt firma. jeg var fri singel og sa ja, så her er jeg ennå å blir noen år til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjdiesel Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hei ibanez Kan du gi meg litt mer kjøtt på beinet, type bil, lakk, må motor ut o.s.v tj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Er snakk om en Honda Integra som evt hadde blitt lakkert opp i originalfargen, svart. Husker ikke helt hva fargen heter. Motor må nok ut om det skal lakkes der, men det er vel egentlig ikke nødvendig når den skal lakkes opp i samme farge.. La oss si at den skal lakkes utvendig. Det er ikke ikke noe rust på den, men litt riper og slikt som har kommet iløpet av årenes gang. Den ser forøvrig slik ut: Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Jeg tror det er endel å spare på å lakkere om i polen om utgangspunktet er riktig dårlig så det kreves mye timer for å få det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjdiesel Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Gi meg til i morgen kveld, så skal jeg ringe litt rundt. Jeg ser du bor i Tronheim, ganske langt og kjøre 120 Mil en vei + ferge. så det kan hende det ikke lønner seg. Ellers funker det på samme måten her som hjemme. DU FÅR DET DU BETALER FOR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Jeg søkte litt på dette og da fant jeg et par linker. http://www.polenrep.dk/opretning.html http://www.polska.dk/ http://www.polcars.dk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW60 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 7,000.00 PLN er pr dato kroner 16724,14. Dette forutsetter at man gjør jobben hos dette : http://www.polenrep.dk/opretning firmaet. Tipper og tror at Danskene tar sitt for å formidle jobben. Jeg tror ikke det er så dyrt som dette å lakkere bilen sin i Polen.Ville sjekket litt først ,og tipper det vil ligge på i underkant av 10000.- norske. Om en skal betale nesten 17000.- for en omlakkering i polen , så er det omtrent det samme en betaler i Norge for en "svartjobb". Jeg betalte 18000.- her for en slik jobb. Resultatet er pent , og likedan som det ville blitt med kvittering. Så derfor , å dra til Polen med 17 000.- i lomma er galskap. Tar dere reisekostnader med i betraktningen , så kommer den lakkjobben på minst 25 000.- Litt "børst" og mat i den uka dere venter , så har dere vel bikka 30 000.- Da begynner det å bli dyrt. Men igjen , finn en som er kjent med systemet og prisene der nede. Kanskje han som var innom tidligere i innlegget som bor der....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Jeg hørte om en som hadde vært i Polen for å lakkere bilen. De tok 7000 for hele jobben. Resultatet var det ingenting å si på. Jeg vil ikke anbefale noe, ettersom jeg har ingen erfaring med det. Men hadde det vært meg som skulle lakkere en bil ville jeg vurdert det. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 enn en gang er det BARE vas i en slik lakke bilen i Polen tråd... tror dere fra øvre delen av landet får minst like billige lakkeringer om dere gidder å ta runda å spørre de som driver med det... Å til sånne som skal bare ha bort litt riper og slitasje... De stiller alltid i den enden at folk tar godt betalt...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg