Volvo240R Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Volvo 855 med en villig viftemotor og gromt understell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Mini Cooper S (gamle typen)! - Henrik Skal ikke komentere den også da eieriksmil??;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ER skikkeli keen på Volvo 850 T5, evt T5R Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg vet rett og slett ikke ..har lenge hatt planer om en Lexus IS200 .. men vurderer nå å bare beholde pendlermaskinen jeg har nå å heller kjøpe ny bil senere .. eller så kjøper jeg en Is200 nå til sommeren .. Du var det store håpet for en norsk super "Avensis" jo ;P :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Billigere og kjøpe en 855 2,0S og bruke den mens man bygger en heftig turbomotor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Min neste bil håper jeg blir en Eunos Cosmo men jeg tviler. Skal ihvertfall ha en iløpet av mitt liv. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Tjaaaah, om jeg ikke går opp i prisklasse så blir det vel Porsche 944 Turbo. Alfa 156 / 147 kan være aktuellt bare fordi de er så fordømt fine. Evt. Lexus IS200. Om fornuftigheten kobler inn så må det vel bli noe med turbodiesel og firehjulstrekk. A6 Avant kanskje? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Toyota Aygo :D Litt merkelig at bilcrossfolk faller for Toyota Aygo. Litt bilcrossfølelse kanskje? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ble visst ikke noe 850 på meg alikevel :P Ble fabrikkny S40 Sport i stedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Min neste bil skal være så billig som mulig, med hensyn til innkjøp, delepriser, tilgang, verditap, forsikring osv. Hva det blir, aner jeg ikke. Sikkert så ny og så billig som mulig. Muligens hyundai eller citroen.. Lager sikkert en ny tråd etterhvert, der jeg ber om råd og tips til billige, kjipe biler:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Min neste bil skal være så billig som mulig, med hensyn til innkjøp, delepriser, tilgang, verditap, forsikring osv. Hva det blir, aner jeg ikke. Sikkert så ny og så billig som mulig. Muligens hyundai eller citroen.. Lager sikkert en ny tråd etterhvert, der jeg ber om råd og tips til billige, kjipe biler:) mvh oddi hørtes ut som ett spennende neste valg av bil... selv så vil jeg bare øke... går ikke ned til billigere bil igjen tror jeg... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Neste bil: Volvo 940 Turbo/Volvo 850 Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 hørtes ut som ett spennende neste valg av bil... selv så vil jeg bare øke... går ikke ned til billigere bil igjen tror jeg... Vel, en gang må man jo kjøpe seg en plass å bo. Jeg vil heller kjøpe enn å leie, og da kommer pengene jeg får for bilen, godt med som egenkapital. Så får jeg heller kjøpe morsom bil når jeg blir rik og ekkel:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Alfa 156 / 147 kan være aktuellt bare fordi de er så fordømt fine. Ja,man trenger flere Alfa i Troms! Hmm,min neste bil,går vel kanskje 2 år til men en alfa 155 og en 75 er aktuelt,eventuelt en Fiat Uno Turbo. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 min neste bil håper jeg blir en s14 eller s14a...hvis lommeboka tillater det blir det s15:) er jo drømmen dette her a: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg