Gå til innhold

Old School Golf II

Ranger emnet

Modmach1

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by spenol

Treser-felger, trur eg? Kanskje det ligger noen i en krok på Hydro ennå :)

Hadde ikke treser bare den tre eika felgen da? En kollega har de i 7,5-16 ET 30 på sin Corrado. Trenger kun en pollering :D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by moldestuket

Sitter å vurdere på om jeg skal gjøre om min 86 Golf II 1.6 l Diesel til rett Old School bil. Har nye fangere (lille typen med chrome list) En dele bil (us modell) står i Usa som jeg mest sansynlig kan plukke sære deler fra. Er ingen Golf mann, men hadde vært morro å bygd en euro bil også :-)

Så det jeg lurer på er om det er noen her som har bilder av Sære Old School Golf II biler ?

Kid-A : Vurderer det Old School interiøret til Kenneth ! trua ? :D

USA modellen har vel andre baklys.. trur jeg.. isåfall så monterer du dissa da vettu.. kanskje andre ting som er annerledes på den også.. sleng på alt som er sært og tøft..hehe holdt på å si mekk sidepipe.. men på en diesel er det ratt ikke så lurt

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Usa versjonen hadde vel firkantede lykter foran også.Litt mindre enn jetta lys.

Jupp :-) Den fronten er så forferdelig stygg og passer derfor perfekt på bilen min. Usa Golf I Dashbord kjøper jeg mest sansynlig fra usa også. Utvendig speil blir fra 60 tallet :-)

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by moldestuket

Jupp :-) Den fronten er så forferdelig stygg og passer derfor perfekt på bilen min. Usa Golf I Dashbord kjøper jeg mest sansynlig fra usa også. Utvendig speil blir fra 60 tallet :-)

hold oss oppdatert om hva som skjer da :)

kan jo bli så sært at det blir stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider