Hazardio Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Vel. Problemene begynte i går, har kjørt med oppjustert dieseltrykk i et par uker nå, å alt har gått kjempe fint.. I går kjørte jeg som vanlig, å stoppet motoren for å snakke med noen, men når jeg starter motoren igjen. hørtes den ut som en traktor :P er akkurat som dysene tikker no grønnjævli:S merket også at motoren drar myyye dårlige, å turbotrykket datt fra 0,7 til 0,3. å trykket går utrolig sakte opp mot 0,3.. Motorlampa har også begynt å lyse. Tiltak: *Gått utenom dieselfilter, for å sjekke om det var tett. *tatt av registerreimdeksel å sjekket reim, om den kan ha hoppet over. å det er ingen tegn som viser at den har gjort det. Edit: Bilen er like lettstarta som altid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 turbo? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Vil tru Regreima di har hoppa over et hakk... Det er vanskelig å se men ikke så vanskelig å høre hehe.... ta den av og time den riktig igjen så blir det nok bra... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazardio Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Sjekket turbo for slakk. Hadde den på et verksted, å de sa det var vacuum feil. Sjekka det elektristegreiene som vacum slangene sitter på, som går til turbo,waistgate osv.. når jeg tar av slangene der så blir det ikke noe forskjell :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Du kan ikke se om reima har hoppa over... Du ma time på nytt.... Hørtes akkurat slik ut gemle TDK'n min når den hatte hoppa over ei tann... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg