Sparegrisn Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hei. Jeg har en Opel Astra 1,7TDi 2007 mod. som jeg er veldig glad i. bilen har gode kjøre egenskaper og alt. men når jeg er på langtur og sånt så får jeg ikke farten høyere enn 199km/t akkurat som den stopper der og ikke går videre, selv om jeg hører på bilen at den kan gå fortere. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet denne sperren? Er det bare Chip tuning som må til eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 har du sjekket hva toppfarten er i den i forhold til boka som ligger i bilen. hva skal du over 199 og gjere heller:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanta Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hva er turtallet når den "stopper"? Har erfaring med andre biler at gearutvekslingen på høyeste gear er så lav at bilen stopper på turtallssperren, ikke på at motoren ikke orker å dra mer. Kjempeirriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hvis du kjører så fort på norske veier, så håper jeg du aldri får den hjelpen du spør etter... Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Vil tro en stor del av folket her har vært over 200km/t så noen her trenger vel en glassmester til å reparere glasshuset. Blir kaldt til vintern... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hvis det er tilfellet, så er det synd at ikke flere har blitt tatt. Og mht nevnte glass, så komr jeg i den sammenhengen til å gå en god og varm vinter i møte =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg