Gå til innhold

Protrim DA. En gjeng med svindlere?

Ranger emnet


bøtta

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg veit hvilken bil det er snakk om..Og jeg har litt kjennskap til hvor lenge vedkommende har ventet på bilen sin..

Tenk dere det selv a folkens,være uten sin bil i hele 10 mnd,gjennom alle biltreff nå i år,så er man bil løs,,kjempe gøy..NOT..

Men uansett,så henger jeg på,hvis det blir snakk om å bruke makt,da tar jeg med min egen bataljon jeg også..

Og dere Valdres folk,spytt nå ut da vel,siden dere så fort la ut at det er to sider av saken,la nå oss andre få høre det..

Er bare å si det rett ut,at Protrim har tatt pengenge,og stappet det hardt oppi rompa,og den bilen blir nok ikke prioritert for 5 øre..Men uansett,så er vel de fleste fra området med på hente bilen med makt og +++++ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertone her på forumet er magnus på protrim. Og som jeg veit har de mye og gjøre der oppe, folk ringer i et sett, skulle de tatt tlf hele tiden hadde de ikke fått gjort noe der oppe. Protrim er et seriøst firma, har handla en del deler og ting der, og alltig fått hva jeg skal ha. Ikke noe problemer. Vurder til neste år og sende bilen ditt, for datasprut, kunne sikkert tatt det nærmere der jeg bor, men velger Protrim.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det som Vidar hos Protrim har tatt litt tak i denne saken, bilen er tatt inn igjen for å gjøres ferdig, og han har lovet en dato for levering (rimlig snart). Han har også gitt en skriftlig bekreftelse på dette,så han har en stor mulighet til å bevise at denne saken var et "arbidsuhell." Til alle med slegge og balltre: juling svir bare i noen timer,det finnes metoder som svir mye lenger enn det, men nå skal vidar få muligheten til å rette opp i dette først. Bertone/Magnus oppfordres igjen til å legge ut den "andre siden" av saken.Oppdateringer kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er så forbanna moro å lese hvordan folk takler slike situasjoner. Denna kommentaren er til alle dere som har pratet på å ta med dere balltre og en hel bataljon med folk nedover for å ta gutta på protrim;

 

Så hvis dere går på kiwi/rimi/rema eller en annen matbutikk og kjøper ett brød, reiser de 20mila det er opp på hytta deres og skal til å spise, brødet er muggent.. Samler dere da sammen heeele gjengen deres og reiser nedover igjen med balltre for å ta de stakkara som jobber på matbutikken??!!

 

Eneste grunnen til att jeg, tidligere i tråden skrev att det garantert er to sider av denne saken er att jeg selv kjenner gutta oppe der, og kjenner mange av deres fornøyde kunder. Har derfor litt vanskelig for å tro att dette bare er fordi de ikke "gidder" å prioritere bilen din. Når det er MANGE andre biler som de har klart å ferdige stille på den tiden.

 

Må også le litt når jeg ser folk skriver "att de gjerne blir med på å hente bilen med makt, med egne baltre og bataljoner"

Tror dere det er noen som blir skremt av slike utsagn? Må ikke tro att det bare finnes 4 stykker i valdres, og det er de 4 som driver protrim!??!

:hide

 

Å hvem i tråden her er det som er eier av bilen? og hvem er kompiss til eier av bilen? og hvem skal egentlig bare være med å slåss?:P

 

Bøtta: Ser du skriver att juling bare svir i noen timer, og att det finnes metoder som svir mye lengre enn det? Kom gjerne med litt nærmere informasjon om disse metodene dine..

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan for en fjomp du er nå Pilsen...

D der med brødet og Kiwi kan ikke sammenlignes en gang!

:fingers:

 

Og hvorfor i all verden skal han komme med mer informasjon til deg om diverse metoder? Nei, finn på noe annet enn å lage et superlangt og usaklig innlegg.

 

Kan jo være usaklig jeg og... kom til Trondheim f.eks.

Tipper det er flere enn det er i Valdres.

HOI! Det er gøy å være barnslig jo! Nå skjønner jeg hvorfor så mange er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du gjort da pilsen??,vært uten bilen i 10 mnd..Jeg hadde også begynt å lure,flydd rett på veggen jeg,uten bilen min i 10 mnd..

Og du veit det at,120 000 kr er et veldig stort beløp,er ikke noe man skaffer over natta skjønner du..Så at eier av bil er litt nervøs ang bilen sin,det skjønner jeg godt..Og de fleste her skjønner det også,håper bare du også gjør det???

Ang snakk om Kiwi,det var bare et utrolig barnslig svar..Koster liksom et brød 120.000 kr nå,greit nok,det er dyrt å leve i landet her,men ikke faen om et brød koster så mye penger..

Eier av bil hadde vel flere planer i huet,og gledet seg til å bruke bilen i sommer,skal han liksom bruke og teste den ut når vinter kongen er tilbake igjen??

Nei seriøst,Protrim for jobbe som faen,for å redde ryktet sitt.Jeg personlig kjenner ikke til de,men når det går 10 mnd før en bil er ferdig,så begynner man å lure..Jaja,nå skal ut å kose meg med min egen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan for en fjomp du er nå Pilsen...

D der med brødet og Kiwi kan ikke sammenlignes en gang!

:fingers:

 

Og hvorfor i all verden skal han komme med mer informasjon til deg om diverse metoder? Nei, finn på noe annet enn å lage et superlangt og usaklig innlegg.

 

Kan jo være usaklig jeg og... kom til Trondheim f.eks.

Tipper det er flere enn det er i Valdres.

HOI! Det er gøy å være barnslig jo! Nå skjønner jeg hvorfor så mange er det...

 

Tror kanskje du bør svare på telefonen og gjøre opp for arbeid du har satt bort før du piper om at andre ikke ordner opp!

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du bør svare på telefonen og gjøre opp for arbeid du har satt bort før du piper om at andre ikke ordner opp!

 

Hvis meg hvor jeg har peppet om noen ting som helst om at andre ikke gjør opp. jeg svarte rett og slett på pilsens innlegg.

Og når det er snakk om å svare telefonen jeg liksom har fått, så er det ingen som har ringt.

 

jeghar sagt når det blir gjort opp. Og begynne å ta dette på et åpent forum er faen meg teit. ta det på PM isteden du...

Og når det er snakk om jobben som er gjort, så var d en del snare løsninger ja. Den morsomste var vel at grenrøret holdt på å falle av fordi skruene kunne skrus av med fingrene, og at speedometerwiren ikke var satt i engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er så forbanna moro å lese hvordan folk takler slike situasjoner. Denna kommentaren er til alle dere som har pratet på å ta med dere balltre og en hel bataljon med folk nedover for å ta gutta på protrim;

 

Så hvis dere går på kiwi/rimi/rema eller en annen matbutikk og kjøper ett brød, reiser de 20mila det er opp på hytta deres og skal til å spise, brødet er muggent.. Samler dere da sammen heeele gjengen deres og reiser nedover igjen med balltre for å ta de stakkara som jobber på matbutikken??!!

 

Eneste grunnen til att jeg, tidligere i tråden skrev att det garantert er to sider av denne saken er att jeg selv kjenner gutta oppe der, og kjenner mange av deres fornøyde kunder. Har derfor litt vanskelig for å tro att dette bare er fordi de ikke "gidder" å prioritere bilen din. Når det er MANGE andre biler som de har klart å ferdige stille på den tiden.

 

Må også le litt når jeg ser folk skriver "att de gjerne blir med på å hente bilen med makt, med egne baltre og bataljoner"

Tror dere det er noen som blir skremt av slike utsagn? Må ikke tro att det bare finnes 4 stykker i valdres, og det er de 4 som driver protrim!??!

:hide

 

Å hvem i tråden her er det som er eier av bilen? og hvem er kompiss til eier av bilen? og hvem skal egentlig bare være med å slåss?:P

 

Bøtta: Ser du skriver att juling bare svir i noen timer, og att det finnes metoder som svir mye lengre enn det? Kom gjerne med litt nærmere informasjon om disse metodene dine..

 

For å ta kiwi/rimr/rema saken først: Du blir ikke nekta å ta med deg toalettpapiret du har kjøpt og betalt selv om du har forstoppelse den dagen du handler.

 

Grunnen til at tråden her ble startet er at gutta ikke var mulig å få kontakt med uansett hvor mange sider du sier saken har,og nå ser det jo ut til at det har hjulpet.

 

Jeg vil gjerne hente bilen,helst ferdig,og jeg trenger ikke balltre.

 

Jeg er kompis til eier av bilen.

 

Metoder som svir lenger enn juling:Hvis en i et DA(Delt Ansvar, som f.eks Proterm) driter på leggen, går det ut over alle medeiere. Eks: En gjør en tabbe så firmaet taper 1 mill, alle må være med å betale, og med maks uflaks er det ikke nok penger, så det ryker med noen biler og et hus. Det svir både for den som har driti seg ut, og for kompisen(e) som ble fratatt sine eiendeler.Lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta kiwi/rimr/rema saken først: Du blir ikke nekta å ta med deg toalettpapiret du har kjøpt og betalt selv om du har forstoppelse den dagen du handler.

 

Grunnen til at tråden her ble startet er at gutta ikke var mulig å få kontakt med uansett hvor mange sider du sier saken har,og nå ser det jo ut til at det har hjulpet.

 

Jeg vil gjerne hente bilen,helst ferdig,og jeg trenger ikke balltre.

 

Jeg er kompis til eier av bilen.

 

Metoder som svir lenger enn juling:Hvis en i et DA(Delt Ansvar, som f.eks Proterm) driter på leggen, går det ut over alle medeiere. Eks: En gjør en tabbe så firmaet taper 1 mill, alle må være med å betale, og med maks uflaks er det ikke nok penger, så det ryker med noen biler og et hus. Det svir både for den som har driti seg ut, og for kompisen(e) som ble fratatt sine eiendeler.Lenge.

 

Hehe, Svarer deg jeg bøtta, da du er den i tråden her som virker til å være mest oppegående.. Skjønner godt att man beynner å bli nervøs jeg, når man gir fra seg en haug med penger, skjønner også godt att man er dritt lei etter 10 måneder. Men nå ser da tilslutt ut som om det ordner seg for kompissen din, og det er bra.

 

Grunnen til att jeg lurte om hva som svir mer enn juling er rett og slett fordi jeg ikke visste hva du mente, og da ville finne ut av det.

 

Jester: Kall meg gjerne fjomp, men hvis du ikke skjønte att det der var å sette det helt på spissen, kan du væra en fjomp selv..

 

Å invitere meg til trondheim er det vel ingen vits i? Har da ikke sagt jeg skal være med å bråke med noen jeg, men ville fram til att jeg ikke tror den lureste måten å få klarhet i denna tråden på er å reise 25stk i fra trondheim til valdres for å rydde opp i problemer;)

 

Gidder ikke kommentere mer i tråden her, da dette ser ut til å ordne seg, men å kalle protrim for svindlere blir i MINE øyne feil!

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde kontakt med protrim pga en topp som var sprekk i

jeg hadde ingen problemer med dem jeg, sendte toppen nedover å fikk den uka etter

at dem var treige med å ta telefonen det er en ting, men noen ganger er det ikke tid å ta den :-P

 

en + fra meg på god service

opel zafira opc 2007

opel vectra stv 20 DTH 1997

opel calibra 20 i 16v 1991

http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg bør legge ut en ell 2 komentarer her. da det var jeg som anbefalte daniel(eier av bilen) å bruke protrim. (mulig jeg angrer nå)men syntes uansett det kommer en del usakelig her. snakk om juling å sånn blir bare barnslig.

 

Når det gjelder antall mnd sa daniel selv når han leverte bilen at de kunne bruke tiden de trengte å at han fikk igjen lappen nå i vår. altså protrim hadde fra bilen ble levert til begynnelsen av mai på seg i utgangspunktet.¨

 

Jeg vet det var god fremgang på bilen. var innom 2 ganger å så deler som var ankommet. hastet ned til fetsund med kammene så de skulle bli fort ferdige. osv osv.

 

Men såå.. Girkassa på vag sine 1,8t biler med 5 trinns er utrolig triste greier. octavia RS eiere i england blandt anet har klippekort på disse kun med chip. å konverterer enten til forsterka drevsatser eventuelt 6 trinns fra tt. golf s3 leon.

Quaife lager ikke spessielt sterke drevsatser til disse kassene.

så jeg fant en leverandør i tsjekkia. blue enginering. som selger sqs racing drevsatser... jeg å daniel hadde egentlig tenkt å bestille denne selv. men da ingen av oss er firma å har vat nummer måtte vi gi opp.. ga da kontakt opplysninger til jiri som driver blue enginering ti magnus via mail. ¨så han kunne bestille drevsatsen direkte fra protrim.

pr da. hadde sqs 5 drevsatser liggende på lager. ble også opplyst om at dette var populære saker de solgte en del av. å at ble det tomt måtte de ha en viss mengde i bestilling før sqs satte de i produksjon. vi hadde også en avtale med jiri om at han kunne sende drevsatsen til norge med guttorm lindefjell da han hentet focusen sin som blue enginering bygde. for at den skulle komme fortest mulig til norge.

 

å uker/dager gikk. jeg snakket med jiri. han fortalte de hadde sendt en drevsats til norge.(noen andre her sin kanksje?) så jeg gikk ut ifra det var protrim sin.. å vi hørte ikke noe mer fra protrim.

levering nerma seg.

magnus sa at drevsatsen ikke hadde kommet. var vanskelig å få tak i. osv osv.

til slutt fikk vi tak i magnus å han sa at han ikke fikk bestilt drevsatsen. mailene hans kom vist i retur.

dette er grunnen til at det har tatt såå jæævla lang tid.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår