LilleGud Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Her kan du besvare det Største Spørsmålet du noen gang kan komme med: Hvilken Bil er du ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Du kommer ut som... Opel Ascona :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 He he he... her er resultatet mitt, bilen stemte men resten veit jeg ikke helt :D Du kommer ut som... VW Golf Du er en gjennomsnittlig, halvkjedelig person som liker å kjøre safe. Ta noen sjanser, og ikke vær så gnien. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Hmm..... Jeg kom ut som en VW Golf. (bilde av Golf IV) På tide å bytte bil?????:rolleyes: Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 hmm.. audi TT.. vet ikke helt om jeg liker det jeg altså... ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 ble Opel Ascona på meg og gitt... "Her har vi råning på høyt nivå; Rørleggersprekk og "Wonderbaums 'r us". " Synes testen var teit, jeg! Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Tatt den før og kom ut som Ascona jeg også! :mad: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Heh.. ble en VW Beetle jeg.. "Du er en kul type".. det stemmer vel ganske bra? ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Ble Astra jeg Du er over 40 (eller lever som om du skulle være det), og fører en noe "gubbete" livsstil. Men ære være deg for å være en av de få som kan feire sølvbryllup. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 kom ut som golf:( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Du er en kul type; Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame. Eller kanskje du er prinsesse...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil..... heheheheehehehee Digg test eller???? NOT Hater bille bilen :( Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 med litt modifisering av mine svar klarte jeg og bli en TT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Blæ! Meg ble VW Golf... hapyhappy Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Audi TT Du er en ordentlig pappagutt / pappajente; Bortskjemt, og med et stort behov for å vise deg frem. bullshit Var det værste jeg har hørt !!! :mad: Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Du er en kul type (ja); Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame (jobber på et fiskebruk). Eller kanskje du er prinsesse(det nesmeste man kommer en slask)...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil. (hahaha ja ikke sant(tror dama blir sint nå)) jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg