Gå til innhold

skoda treff 2 August i drammen OBS OBS NY DATO!!!!

Ranger emnet


nicolai

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Detta hørtes jo show ut!

 

Skulle gjerne ha komt jeg, men tingen er att det er langt fra Stavanger til drammen me Seat'en min..

 

Så det jeg gjerne ville vist er hvordan oppmøte etc kommer til å bli =)

 

Men detta hørtes kjekt ut da! =)

Bmw 325i :D Vinterleketøy!

-Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tråd der.

 

Hva er din definisjon av bra aktivitet?

Det finnes jo nesten ikke SEAT'er i landet, så så mye aktivitet kan man jo ikke forvente.

 

Den synes jeg var litt drøy for å være ærlig. Det er vel kansje slik vi ser på Skoda? "Litt ironi men ja.."

 

I norges land finnes det utallige Seat entusiaster, og bare 4 er mine nærmeste venner.. Uansett, jeg ser hvor du vil. Det jeg sier, er bare att for att folk fra andre plasser utenom oslo/drammens område bør det være litt mer en bare noen som er intresert for så å komme fra andre plasser hvor folk må bruke dagen på å komme dit.

 

Men uansett, dette var egenltig en motivasjons post fra min side for faktisk å prøve å få folk til å vise interesse å komme. Jeg har vært i Danmark på Seat- skoda treff, og for å si det slik, det er mer Seat entusiaster en Skoda, så det tar vel drøyt like lang til til koselige danmark så det gjør til Oslo.

Bmw 325i :D Vinterleketøy!

-Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den synes jeg var litt drøy for å være ærlig. Det er vel kansje slik vi ser på Skoda? "Litt ironi men ja.."

Hæ? Ser på Skoda? Hvordan er det vi ser på Skoda?

 

Jeg synes det virker som om det er flere Skoda entusiaster enn SEAT entusiaster på bilforumet.no. Det er bare å se på antall poster.

 

Hvor mange SEAT'er dukket opp på treffet forrige gang det ble skrevet om treff for Skoda?

 

I norges land finnes det utallige Seat entusiaster, og bare 4 er mine nærmeste venner.. Uansett, jeg ser hvor du vil. Det jeg sier, er bare att for att folk fra andre plasser utenom oslo/drammens område bør det være litt mer en bare noen som er intresert for så å komme fra andre plasser hvor folk må bruke dagen på å komme dit.

 

Hva er du det prøver å si?

 

Uansett, det jeg mener er at siden det er minst to steder du kan finne SEAT entusiaster online i Norge, så blir jo aktiviteten mindre på hvert enkelt forum. Det var alt jeg sa.

 

Jeg kjenner ingen SEAT entusiaster i Norge (jeg har snakket med fire stk) og det kan gå måneder mellom hver gang jeg ser en SEAT som ser i retning av min bil og skjønner hva han ser, men jeg bor og kjører i Oslo, og det er ikke her du finner mest av den type bilinteresse.

 

Men uansett, dette var egenltig en motivasjons post fra min side for faktisk å prøve å få folk til å vise interesse å komme. Jeg har vært i Danmark på Seat- skoda treff, og for å si det slik, det er mer Seat entusiaster en Skoda, så det tar vel drøyt like lang til til koselige danmark så det gjør til Oslo.

 

Jeg har ikke sagt noe på postingen din, jeg opplyste om at det allerede var en tråd der.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår