Gå til innhold

skoda treff 2 August i drammen OBS OBS NY DATO!!!!

Ranger emnet


nicolai

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig bra bilder og ikke minst veldig mange bilder, det skal du ha, tror ikke jeg fikk hilst på deg jeg men...
Takk for det!
Aha, så det var du som kom i Passtan! :D
Hehe ja det stemmer det - den "fine" Passaten. Pusser båt om dagen, og tar det jeg rekker på Passaten innimellom (rust puss, forsegling, sparkling, grunning lakkering...).

Hadde tenkt å komme med Golfen, men den har gitt noen litt rare lyder fra bakstillingen siste dagene, så droppet det.

På vei ut rundkjøringen mot den plassen borte ved Osram-bygget smatt den Ibiza'en ut som eneste SEAT/Skodaen jeg så. Og borte ved CC stod jeg bak TimeExpressen en stund pga dama (satt av på flytoget rett før avreise til Drammen) rotet rundt på Gardermoen i jakt på en buss og ringte i et sett (trønder...). Så det gjorde at jeg dukket opp litt senere enn først antatt.

 

Måtte og avgårde å kjøpe deler til båten i Bærum, så ble litt tidlig avreise. Men bilder fikk jeg nå tatt! :D

 

kjempe koselig treff dett eher jeg fu\ikk ike hilst på deg heller

 

kult at den felician kom også

Øl og tastaturbruk anbefales ikke :D

Men ja, stilig at annet enn Octavia og Leon stiller.

 

Jeg snakket vel stort sett med eieren av den 1.8T 4x4en stasjonsvognen om endel av de tingene han hadde gjort på bilen sin (og jeg fant interesse i). Den blå Oct1'en så jo sprøtt bra ut utendørs, alltid synes den blåfargen er kjip ut ifra fargekartene på jobben.

 

Og takk til eieren av hvite vRSen for at han smekket igjen panseret for bildetakning :D

 

det var mange kule skodaer der i dag :D hehe xD jeg var bare bortom en liten tur jeg :) hehe..

Ikke tilfeldigvis du som stod på Shell'en ved Lierstranda/Peugeot forhandleren da jeg dro? Hadde med dama, senket og på cup-felger?

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ikke si det til noen; men jeg ble litt sugen på oct1 med senk og felg. Eller, ble MER sugen da...iom sjefen rister på hodet over at jeg tar TOUR-demobilen om det er mulighet for det)

 

Hvem her inne eier den 1.8T 4x4en? Likte hvordan den fikk frem det kule i en mk1 ved senk og felg og RS front.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir neste treff? var jo som dere sier koselig att vi treffes sånn utenom de vanlige treffene. ungdoms gjengen i skoda klubben. hehe. hvem var han svensken som gikk å tok litt bilder? hvilken bil kjørte han? prata så vidt litt med han. sto for det meste å prata med han som hadde den innerste stv 1,8T 4x4. flotte biler de octaviaene. var helt nytt for meg att de kom i turbo..:):):) vet hva som blir neste bil i alle fall. men feliciaen må rulle litt lenger enn bare 40000. før jeg bytter den ut. hehe

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Hehe ja det stemmer det - den "fine" Passaten. Pusser båt om dagen, og tar det jeg rekker på Passaten innimellom (rust puss, forsegling, sparkling, grunning lakkering...).

Hadde tenkt å komme med Golfen, men den har gitt noen litt rare lyder fra bakstillingen siste dagene, så droppet det.

På vei ut rundkjøringen mot den plassen borte ved Osram-bygget smatt den Ibiza'en ut som eneste SEAT/Skodaen jeg så. Og borte ved CC stod jeg bak TimeExpressen en stund pga dama (satt av på flytoget rett før avreise til Drammen) rotet rundt på Gardermoen i jakt på en buss og ringte i et sett (trønder...). Så det gjorde at jeg dukket opp litt senere enn først antatt.

 

Måtte og avgårde å kjøpe deler til båten i Bærum, så ble litt tidlig avreise. Men bilder fikk jeg nå tatt! :D

 

Øl og tastaturbruk anbefales ikke :D

Men ja, stilig at annet enn Octavia og Leon stiller.

 

Jeg snakket vel stort sett med eieren av den 1.8T 4x4en stasjonsvognen om endel av de tingene han hadde gjort på bilen sin (og jeg fant interesse i). Den blå Oct1'en så jo sprøtt bra ut utendørs, alltid synes den blåfargen er kjip ut ifra fargekartene på jobben.

 

Og takk til eieren av hvite vRSen for at han smekket igjen panseret for bildetakning :D

 

 

Ikke tilfeldigvis du som stod på Shell'en ved Lierstranda/Peugeot forhandleren da jeg dro? Hadde med dama, senket og på cup-felger?

 

bare hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår