Gå til innhold

skoda treff 2 August i drammen OBS OBS NY DATO!!!!

Ranger emnet


nicolai

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ser at det er meldt regn på lørdag.

davil jeg si at jeg har ett backup sted der det er litt mer tak.

dette er på cc senter på andre siden av rundkjøringa ved stedet vi skal være, det er ikke sikkert det er plass der da men gær ann å se.

da vil vi stå under motorveibrua der er det plass til endel biler, hvis det er plass der da.

så det er ingen grunn til å ikke komme om det er grått og regn, jeg tenker på dere hehe...

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser at det er meldt regn på lørdag.

davil jeg si at jeg har ett backup sted der det er litt mer tak.

dette er på cc senter på andre siden av rundkjøringa ved stedet vi skal være, det er ikke sikkert det er plass der da men gær ann å se.

da vil vi stå under motorveibrua der er det plass til endel biler, hvis det er plass der da.

så det er ingen grunn til å ikke komme om det er grått og regn, jeg tenker på dere hehe...

 

 

Hehe, jeg hadde kommet uansett...har sett frem mot denne helgen leenge nå...men det er greit med en backup :)

MEN disse folka som sier hva vi skal få for vær har da alltid feil, så det blir sikkert pent vær på lørdag... :D

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ikke har jeg Skoda, men hadde vært artig å tatt en titt.

Er så forbanna traust å KUN se 4x4 og en sjelden vRS TDI på jobben...

Fått nærmere titt på 1 generasjon RS om hadde og vært stilig!

Har sett for meg det som potensiell bruktbil om et par år.

 

Jeg er ikke heeelt sikker på hvor denne plassen er, men det ordner seg nok. Ville bare kommentere at jeg tror det er smart å ha Skoda/SEAT samlet alene uten å med arrangere med "gud og hvermann" hele tiden. Er man konsekvent tror jeg fort det kan bli flere som har interesse av å komme for nettopp Skoda og SEAT. :)

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare kommentere at jeg tror det er smart å ha Skoda/SEAT samlet alene uten å med arrangere med "gud og hvermann" hele tiden. Er man konsekvent tror jeg fort det kan bli flere som har interesse av å komme for nettopp Skoda og SEAT. :)

 

Det er nettop dette vi skal prøve på... vi Skoda og Seat folk trenger litt "alone time" :D

Men det er bare at komme innom, selvom du ikke kjører Skoda ;)

 

//M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spiller ingen rolle om du har opel eller audi eller hva som helst av bil, det er interessen jeg prøver å lokke fram.

hvis du er usikker så kan du få nr mitt og ringe ved 1230 tiden eller noe.

dette gjelder alle som er usikre.. men send pm legger det ikke ut på åpen post.

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jeg driver SEATforum.no, og må si det er hyggelig at vi blir invitert.

 

Jeg stiller i hvert fall lørdag, sitter på med en kamerat med en sølv Leon 20VT 4. (Men er nok muligens litt sliten etter en forhåpentligvis hyggelig fredags kveld/natt). Håper også det kommer endel andre SEAT-folk, har sendt flere mail til alle på forumet.

 

Vi sees! :)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, I`m der!

Hur mange biler er vi so far som møter opp på Møller?

 

/M

 

Det kan tyde på at jeg kommer til å møte opp der, fronten er på igjen. Må bare vurdere vann-mengden på bakken før jeg drar. Har litt dårlige dekk foran og regner ikke med at folk klarer å holde tung-foten hjemme.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan tyde på at jeg kommer til å møte opp der, fronten er på igjen. Må bare vurdere vann-mengden på bakken før jeg drar. Har litt dårlige dekk foran og regner ikke med at folk klarer å holde tung-foten hjemme.

 

Det er bare til å møte opp, jeg skal holde en lav profil vad gjelder idioti i trafikken :)

 

Fikk mess fra Nicolai for noen timer siden (litt tidlig oppe synes jeg!?)

Holmtech kommer og tilbyr tuning på stedet og mulighet for at lese av feilkoder...

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår