jalla666 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 ville vurdert og sjekke sikringen! hehe, men sjekk først at det ikke er kontakt mellom pluss kabelen til sterion og karrosesiet! var problemet på en kompis space wagon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Tror jeg først hadde sett litt hvorfor sikringen er ødelagt ja :D Du har sikkert en standard ISO kontakt om du skulle sette i en ny cdspiller? Isåfall, sjekk at hverken den røde eller den gule kabelen kan få kontakt med jord :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Sett på plass stereoen. Du tok den ut, bilen ble ødelagt. Amatør... :p Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Syns det er utrolig at bare én har kommentert det faktum at det ikke var bilstereoen som ødela bilen, mens alt for mange liker å gjenta "sikring" i det uendelige. Meeen... det er ikke rart forhandlere har mye pes med surrehuer som hevder at produktene er dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Jeg trur ikke det er sikkringa! Det er helt sikkert gjengene på girstangknotten! Gærrentert! Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Har du sjekke sikringene? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 tror han ble skremt avgårde jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 kanskje ikke så rart? hehe.. tror jeg hadde gjemt meg jeg også hvis jeg hadde gjort noe sånt^^ Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Tror og jeg setter en fing og tre bein på sikringene altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 stereo ødela bil? brukerfeil. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Er rimelig sikker på at det er sikringa som er gåen..... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Og folk klarer fortsatt (!) ikke å lese så kort tilbake som forrige post! FOR noen brukere dette forumet har. Ja, jeg VET jeg er en av dem. Sukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Og folk klarer fortsatt (!) ikke å lese så kort tilbake som forrige post! FOR noen brukere dette forumet har. Ja, jeg VET jeg er en av dem. Sukk. Hahahhaha, du må ha det overdrevent godt i livet, sånn seriøst, når du irriterer deg over ting som dette! I envy you man! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 dette er første tråden på bilforumet som det er flest folk som har svart på spørsmålet etter hverandre og ikke pratet seg rundt igjen til noe annet. Gratulerer.. dette bør bli rød dag neste år! Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnts3n Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 100 prosent sikker på at det er sikringene som er rykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg