Marvil Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hm, skal si det tok av med girkuler fra Golf 4.. Hvordan festa du den ? Og Peder S Fjetland-matter er helrått! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Var ute og kikket på min nå, tok vekk den gamle kula og festet utenpå den nye posen. Var veldig enkelt :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ble bra! Men du burde få noen nye matter;) Off ja må få meg nye matter, går ikke an og kjøre med det der. Har tatt flatt av med golf4 girkuler men så er den digg også da :) Jeg sagde girstanga av med sag faktisk. Til og feste girkula med brukte jeg et stålrør. Gikk på en rørleggerbutikk og fikset meg et. Inni der igjen brukte jeg faktisk en hageslangebit (gummi), som jeg med alle krefter måtte presse ned på stanga. Høres kanskje jalla ut men sitter som bare f.. Jeg tok vekk den gamle kula og skinnet og festet bare den nye rundt kanten som den gamle var hektet fast i om du skjønner, kremt. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg skjønner RedLightning, det samme gjorde jeg i 5-6 tiden i kveld, fant det faktisk ut selv også :thanks Men lurer litt på om jeg skal kappe stanga jeg :knob: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg skjønner RedLightning, det samme gjorde jeg i 5-6 tiden i kveld, fant det faktisk ut selv også :thanks Men lurer litt på om jeg skal kappe stanga jeg :knob: girstanga i golf 3 er jo orginalt like høy som en gjennomsnitts lyktestolpe.. Mao, kapping av stang, er påbudt prosedyre ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Men hvor masse skal jeg kappe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Men hvor masse skal jeg kappe da? jeg kappet 2 cm nedenfor gjengene og synes det ble perfekt Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 2 cm nedenfor gjengene ja, det skulle bli noe sånt som 4 cm totalt det.... Er bare redd for at posen skal bli for sammentrykt, men det går sikkert bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Posen min er allerede altfor lang, og jeg har ikke kappa stanga en dritt. Jaja, får leve med lyktestolpe jeg da :D (for de som ikke husker, jeg har ikke G4-kule/pose nei) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Du kan jo kappe stanga for det vel :knob: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 girstanga i golf 3 er jo orginalt like høy som en gjennomsnitts lyktestolpe..Mao, kapping av stang, er påbudt prosedyre ;) m'm Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Åhh som jeg digger bilen din!!:wave Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Herlig bil du har bygd deg Du har helt rett Less Is More! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Åhh som jeg digger bilen din!!:wave du vet hva jeg tenker og si ole !!! ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Takker for det gutter happyhappy Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg