askoy_s40 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 (endret) Slenger inn ett bilde av motorrommet for dem som bryr seg, det som er nytt her er tårnstag og motordeksel. :) Den er ikke nyvasket her, men dere ser nå motorrommet. Har også fått på philips silvervision pærer i blinklysa fremme:) Har fått tårnstag på bak også, men har ikke bilde av dette per idag. Endret Oktober 20, 2009 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Da har jeg kjøpt inn nye vinterfelger for vinteren, nå venter jeg bare på dekka! :D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 (endret) Polo klar for snø! :) Endret November 30, 2009 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Da får jeg endelig bilen igjen imorgen, da den har vært på "spa" de siste dagene. Fått seg en skikkelig understellsbehandling hos Thorsen ATV, hvor de har gitt den en grundig understellsvask, sandblåst bort alt av rust, fått den sinket, og sprøytet på tectyl under hele bilen + dører, dørstolper, kanaler etc. Så nå skal den være 99% rustfri:D Har også vært så heldig og fått tak i polo modell bil!! Noe jeg har letet etter lenge nå! Nå må jeg bare få lakket den svart og finne noen bøtte felger jeg kan få på den, +++:D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 (endret) Har nå fått kjøpt inn ny leppe til fronten min, fra 6n2 GTI:) Her er noen bilder fra dagens økt, er meget fornøyd med den nye leppa. Kanskje ikke noe ALLE legger merke til, men syntes den alikevell utgjør en lekker forskjell! :):) Jeg måtte kappe klipsene som var på leppa for å få den på plass, men da passet den som ett skudd. Det ble skrudd til noen skruer på baksiden av fangeren for å holde den skikkelig på plass. montert på bil:) tok også av lyktene for å fjerne noe fukt som hadde kommet. Også ett bilde i vaskehallen:) Endret Desember 18, 2009 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 (endret) Her er også ett bilde av understellet etter behandlingen, rustfritt og fint! :D NÅ: FØR: Endret Desember 20, 2009 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Noen bilder av vask av sommerfelgene, noen som virkelig var på tide!! Har også bestilt meg Chemical guys Autobahn Felg Voks og Chemical guys metal shine, som jeg ser frem til å bruke på felgene:) Før: Etter: Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Selge felgene dine? :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 (endret) Selge felgene dine? :D hehe, blir nok ikke aktuelt det med det første:titties: Har forresten fått gnidd på Chemical guys metal shine etterfulgt med Swisswax Autobahn felgvoks nå på felgene, så nå er de glatt som en babyrumpe! :) Nå mangler jeg bare dekkfornyer så er de klar for sessongen;) Endret Februar 2, 2010 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Fått kjøpt meg BH til bilen. Måtte jo ta den på for å se hvordan det så ut, klarer ikke helt å bestemme meg om jeg liker det eller ikke, men syntes det er litt kult også:)...hva syntes dere? Legger også ved ett bilde i vinterstemningen Ellers så har jeg mottatt nye dekk til sommertøflene, så nå skal det bli muligheter for mer senk til sommeren:D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Da har jeg fått lagt om nye sommerdekk på schmidt felgene, har gått fra 195/45 til 185/45 og er strålende fornøyd! Ellers har jeg fått vasket grundig over vinterfelgene, nå blir det en runde voksing før de havner i boden:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Fikk en fikk pakke med vaskeprodukter på fredag, så nå har jeg brukt så og si hele helgen på å gnikke på bilen! Nå er lakken silkeglatt! :D Fikk vasket den grundig, og gått grundig over med: - clay: Riccardo Aggresiv Clay - lakkrens: Chemical Guys Vertua Bond 408 - polering: Chemical Guys Ez-Cream Glaze - beskyttelse: Chemical Guys M-seal lakkforsegling (som stod på i 14 timer for å herde skikkelig) - voks: Chemical Guys Petes 53 Endelig resultat: Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomRA Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Utrolig pen polo du har=) Har selv en bare min er gul:) Driver og bygger litt på min nå. Så tror dette skal bli veldig bra=) Men lurer litt på hvor du kjøpte felgene dine og hvor mye du ga for de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Strøken :) Liker veldig godt disse Poloene :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Utrolig pen polo du har=) Har selv en bare min er gul:) Driver og bygger litt på min nå. Så tror dette skal bli veldig bra=)Men lurer litt på hvor du kjøpte felgene dine og hvor mye du ga for de?? takk for hyggelig melding:) felgene kjøpte jeg hos quality import, priser finner du der. Strøken :) Liker veldig godt disse Poloene :) takk for det:) Ja pene små biler så lenge de blir tatt vare på:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg