Gå til innhold

Polo Colour Concept

Ranger emnet


askoy_s40

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Korrekt=)

Men den trenger litt oppussing og ny lakkert farge så klart, men skal nok bli bra til slutt! =) og nye lys trengs...de gamle var ødelagt. Sjekket priser på orginale RS2 grøftelys til den, 1500 kr stk! Ikke verdens mest rimeligste pris må jeg si!

 

Noen som har noen tips om hvor man kan få tak i dette til en bedre pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Merket du stpr forskjell etter staget var på plass? :)

 

6N2 lykter passer ikke rett på, men etter det jeg har skjønt er det bare å kappe ut litt så passer de. Men har sett på ebay at du får Hella baklykter til 6N med "6N2-look" ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner forskjell med stabstaget, den har blitt merkbart stivere. Men ser frem til senkesett komme på plass! :)

 

Og angående lyktene, er det selve festeanordningen på innsiden som må kappes? Eller er det selve hullet i skjermen som på utvides/tilpasses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. har sett etter sånn stag selv, men finner ikke noen som passer i motorrommet mitt..

 

Er på lyktene det må kappes. Skal være en tråd ang dette her på polo forumet mener jeg... litt eldre en.. :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
ABS'en har plutselig sluttet å fungere, og det lyser i ABS lyset. =P

Hva må jeg gjøre for å fikse dette?

 

Noen som vet? :)

 

Sjekk ledningene ut til abs-sensor på alle hjulene. Sjekk også tannkrans og selve sensoren på alle hjulene. Feilen ligger stort sett alltid på en av disse stedene. Prøv å rengjør sensorene for eksempel, hender det er nok.

 

Kanskje best å begynne med en diagnose med vag-com, så kan du lettere se hvor feilen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, abs'en fungerer igjen nå. Men skal gå over alt og se om jeg finner hva som var feilen.

 

 

Men nå tenker jeg at det skal spanderes senkesett på bilen, blir nok justerbart fra FK eller KW (om ingen har andre gode råd?=)). Er det foresten verdt å betale litt ekstra for å få med stivhetsjustering?

 

Og er det noen som vet om noen gode utenlandske sider hvor man kan få kjøpt dette til en billigere pris enn her i norge?

 

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp fra tyskland ;) det gorde jeg nå sist gang.. Ebay.de er et fint sted :) Har du bruk for stivhetsjustering? Spørs hva du skal bruke bilen til, men vil tro du klarer deg uten :) KW v1 bør være ok ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår