Gå til innhold

Polo Colour Concept

Ranger emnet


askoy_s40

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått bilen! =)

Har nå gått grundig over den med støvsuger og vaskeklut, fått den reeen! Gikk også over dashbordet med dashbord behandling (hva nå det kalles) og skinnbehandling til setene. Ble veldig bra!

Ellers er det mye jeg vil gjøre med bilen, men starter først å få kjøpt inn ny el. heis til vinduet på høgre framside (vinduet gikk ikke helt opp). Vi skrudde opp på fredag og tittet, så at vaieren var gåen. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe ny heis?

 

Har foresten noen nye bilder:

 

DSC03117.jpg

Første vask=)

 

DSC03130.jpg

Litt renere..

 

DSC03140.jpg

Poloen og lillebrors Corsa World Cup

 

DSC03137.jpg

 

DSC03144.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye for pengene. Er etterhvert ganske mange som har dette settet nå, og mange er fornøyde. Grunn til prisen er at det kjøpes i tyskland og hentes inn i Norge. I Norge kan samme sett koste borti dobbelt så mye.. ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sportunderstell? Bilen føles stivere enn andre biler jeg har hatt syntes jeg!

 

Titter foresten litt på felger for tiden, vil ha nye sommerfelger og bruke de jeg nå har på vinteren. Tenkte på noe med litt kant..

Så på disse RH cup, 16":

RHcup.jpg

 

eller denne typen?:

RHcup2.jpg

 

Noen som har noen tips? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cup hjul er tøft det på Polo! Men jeg syns det er altfor oppbrukt, desverre! :( Fete hjul, men er du ute etter å ha noe litt mere spesiel er det feil hjul å satse på. Finnes mange fete å felge mellom :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ny eletrisk vindusheis monter, en drøm å faktisk få lov til å åpne og lukke ruta! hehe! Siste mangel nå er dørlås på fører side, får ny imorgen!

 

Er det foresten noen som vet om det er mulig å få sentrallås fjernkontroll til denne bilen? Og hva noe slik koster?

Hadde vært dægg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår