eirikvw Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Skal kjøpe felg snart til mitt lille vw golf 2 prosjekt, liker Brock sine felger, breie og gode. Hva synes folket er penest, B1 eller B2 modellen? Har B2 som favoritt, men B1 er så tøff og. ET 15 eller ET 30? Noen som har noen andre felgforslag? Mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by eirikvw Skal kjøpe felg snart til mitt lille vw golf 2 prosjekt, liker Brock sine felger, breie og gode. Hva synes folket er penest, B1 eller B2 modellen? Har B2 som favoritt, men B1 er så tøff og. ET 15 eller ET 30? Noen som har noen andre felgforslag? Mvh Eirik MOMO GT2 felger:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg synes B2 modellen er den peneste av de to, men hvorfor ikke kline til med en B4? :D Det finnes jo mange andre fine felger og det er veldig individuelt hva an synes er bra og ikke. De må jo også stå i stil til bilen. Velg det du synes passer best! Personlig synes jeg OZ Racing har mye fint i katalogen sin :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Takk for svar, mye fint av felg der ute ja. Enig i at B2 en er den fineste, B4, tja, o lommebok. Har sansen for brock med sine dype felger, er ikke ute etter noen store spinkle street racer felger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg synes B1 er finest av de.... Synes også Borbet A er ganske fine... dype og gode... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Synes disse felgene er pene jeg :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Brock b1 el b2 med polert kant er tøft... Må ha ET 15 vel... Ellers må du drive å kødde med spacere å sånn.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 SAnsen for hvite felgs. Oz superT Corsa Compomotive sine hvite felgs!' Momo GT2 Racing Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hva dim har du tenkt på felgene da ? Går ut fra at det er 9 x 16 ? Jeg har 9x 16 - med 25 impress dette går akkuratt klar akslingen bak - men tar borti krenkningshammer fremme ved fult rattutslag... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Huff da, hadde vist glet å skrive dim ja, er nok 9 * 16 som er tingen.... og det virker som ET 15 er veien å gå. Lettere å valse og kutte skjerm enn å modifisere på innsiden av hjulbuen, og kappe krengningshemmere. hehe. Men joda, noen som har erfaring med 9*16 Et15 eller deromkring på golf 2? Planen var ca 60 mm senk, kjøper dempere og fjærer, er dette er håpløst prosjekt, eller kan det gå med vinkelsliper og godvilje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by eirikvw Huff da, hadde vist glet å skrive dim ja, er nok 9 * 16 som er tingen.... og det virker som ET 15 er veien å gå. Lettere å valse og kutte skjerm enn å modifisere på innsiden av hjulbuen, og kappe krengningshemmere. hehe. Men joda, noen som har erfaring med 9*16 Et15 eller deromkring på golf 2? Planen var ca 60 mm senk, kjøper dempere og fjærer, er dette er håpløst prosjekt, eller kan det gå med vinkelsliper og godvilje? Jeg skal ha 9*16 med ca 70-80mm senking... Driver å modifiserer hjulbuer nå.. Har tatt stikksag og kuttet opp ca 4-5cm på alle hjulbuene.. Innerskjermene foran har jeg kutta inn litt + at hjulbuene bak er poppa fast og "valset" litt med hammer.. :D Har lakerte G60-breddere som skal moddes litt før de skal på... Og da bør det gå bra.... Du bør nok kanskje kappe inn litt både foran og bak hvis hjulet skal gå fritt... Regner vel med at du oxo kjøper 215 dekk el.l sånn at de blir "strekt".. Det er et must på 9*16... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Joda, tenkte 215/40/16 var tingen? tenkte vel egentlig bare å slipe vekk metall lippa på skjermen, slik for så å få på noen 90 modell plast eller noe. Kan jo fosåvidt og sveise de ut, men det er hardt arbeid.... vanskelig å få fint. Vil liksom ha minst mulig skjerm, slik at kanten av dekket som berører bakken er rett under skjermen, de skal være å langt ute som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by eirikvw Joda, tenkte 215/40/16 var tingen? tenkte vel egentlig bare å slipe vekk metall lippa på skjermen, slik for så å få på noen 90 modell plast eller noe. Kan jo fosåvidt og sveise de ut, men det er hardt arbeid.... vanskelig å få fint. Vil liksom ha minst mulig skjerm, slik at kanten av dekket som berører bakken er rett under skjermen, de skal være å langt ute som mulig Bør ha en rimelig stiv bil hvis felga skal ligge rett under hjulbuen uten noe særlig modding da.. Komplett 60mm med bra dempere gjør nok susen det! :D Får ha lykke til! Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by AXi0N MOMO GT2 felger:) Han skrev BREIE felger.... det er ikke 7 eller 7,5" :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg er ikke Farmor Poster mer :D (litt off topic kanskje?) Jeg synes breie felger er ok, sålenge man har breie dekk som passer, dekkveggen skal være rett, ikke strekt utover mot kanten! :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg