Gå til innhold

Ny sivilbil i oslo-området fra og med mandag 24.11

Ranger emnet


Skrotnisse

Anbefalte innlegg

Originally posted by OlleellO

Politiet har en ny 7-serie som sivil også. Denne har jeg sett til utrykkning 2 ganger, begge ganger ved solli plass, rett ved den amrikanske ambasaden. I tillegg har de et par sivile volvo s-80. Godt de ikke bruker mye penger på bil i allefall...

 

DET ER JO VIP BILER TIL OG KJØRE AMBASADE FOLK OG ANDRE VIKTIGE PERSONER ...

DE JAKTER IKKE PÅ GRISE KJØRERE DA DE HAR ANDRE TING OG KONSENTRERE SEG OM....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by OlleellO

Politiet har en ny 7-serie som sivil også. Denne har jeg sett til utrykkning 2 ganger, begge ganger ved solli plass, rett ved den amrikanske ambasaden. I tillegg har de et par sivile volvo s-80. Godt de ikke bruker mye penger på bil i allefall...

 

 

De har en hel flåte luksusbiler som de bruker til VIP-transport. Det dreier seg for det meste om Audi A6 og BMW 7xx. Alle disse er sorte og har blålys i grillen. De tilhører eskortetjenesten som er en egen avdeling innen Oslopolitiet.

Gad forøvrige vite hvem som polerer disse kjærrene. Sorte og jævli er de, men alltid perfekte i lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gt-tuner

eg har startet på politi skolen nå

det skal bli gøy det

 

 

Kunne ikke unngå å legge merke til at du påstår å være født på valentines day i 1986. Hvordan kom du deg da inn på politihøyskolen? Jeg fikk høre at de helst ikke ville ta inn noen under 23 av hensyn til modenhet........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

 

Kunne ikke unngå å legge merke til at du påstår å være født på valentines day i 1986. Hvordan kom du deg da inn på politihøyskolen? Jeg fikk høre at de helst ikke ville ta inn noen under 23 av hensyn til modenhet........................

 

du kan jo være 20 det året du søker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

 

du kan jo være 20 det året du søker da...

 

Hjelper lite det hvis han er født i 1986...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

 

du kan jo være 20 det året du søker da...

 

 

Så vi lever i 2006 nå bortsett fra at jeg har glemt å stille klokka? Dessuten vil de alikevel helst ikke ta inn folk under 23, men hvis du søker første gang som 20-åring og hvert år frem til du er 23 så teller dette positivt fordi det viser at du virkelig vil gå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Alieu

Kjører snuten rundt i BMW også nå. Trodde de kjørte rundt i Ford, Peaugot, Volvo, Subaru, Toyota og Nissan jeg...

Uff, det blir jo bare verre og verre å kjenne igjen sivilbilene :(

 

Disse vet jeg om i Vestfold:

Grønn Peaugot 405, stasjonsvogn (Ble stoppet av denne på E18 ved tønsberg)

Hvit Ford Mondeo, stasjonsvogn

 

Noen som vet om noen flere i Vestfold og Oslo distriktet? (E18 og E6)

Er det noen spesielle kjennetegn man kan kjenne igjen sivilbilene på, utenom sotede ruter og noen ekstra antenner?

 

Dette er to av bilene som går i Horten område:

Peugeot 406,kjennetegn: eneste hvite sedan i område

Nissan Primera stv 2002,kjennetegn: eneste blå med sota ruter.

Ser du du noe som passer beskrivelsen så er det purken.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår