Gå til innhold

Nye C6 Corvette - Bilder!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her er noen få bilder av nye C6 Corvetten.

Bildene ble tatt søndag av en som oppdaget at GM hold på med en videoshoot rett ved huset hans:

 

C6Spy68.jpg

 

C6Spy69.jpg

 

C6Spy70.jpg

 

Personlig syns jeg den ser skikkelig fet ut - men litt vanskelig å få hele inntrykket uten at å se den i vanlig "bakkeperspektiv".

Det som virkelig skuffer meg da, er at de har gått bort fra vippelykter. Vippelykter og quad-baklykter er tross alt Corvette-varemerker i de siste 40 åra. Heldigvis er det fremdeles 4 baklykter da!

 

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ChevyKen

Her er noen få bilder av nye C6 Corvetten.

Bildene ble tatt søndag av en som oppdaget at GM hold på med en videoshoot rett ved huset hans:

 

C6Spy68.jpg

 

C6Spy69.jpg

 

C6Spy70.jpg

 

Personlig syns jeg den ser skikkelig fet ut - men litt vanskelig å få hele inntrykket uten at å se den i vanlig "bakkeperspektiv".

Det som virkelig skuffer meg da, er at de har gått bort fra vippelykter. Vippelykter og quad-baklykter er tross alt Corvette-varemerker i de siste 40 åra. Heldigvis er det fremdeles 4 baklykter da!

 

;)

Ken

 

Ser jo jæ... bra ut !!! Har sett noen spyshots og der så den forferdelig ut (plasta inn også da) Men denne.. Fy så kul !

Eneste som var styggt var dørhåndtakene ! puke

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Tjaaa... synes den begynner å ligne mere og mere på alle andre sportslige biler jeg men... har liksom mista serpreget sitt! men skal tillegges at det kanskje er litt tidlig å være for bastant før en får se litt flere bilder.;)

Erland Nordby, Hedemarken

-66 Buick GS cab. under restaurering.

-66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de har mista særpreget sitt. Hvis du ser på Første Corvette laga på 50 tallet en gang.. Og ser gjennom alle modellene. så vil jeg påstå at det er en av sportsbilene som har hatt et særpreg gjennom alle år..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Syns ikke de har mista særpreget sitt. Hvis du ser på Første Corvette laga på 50 tallet en gang.. Og ser gjennom alle modellene. så vil jeg påstå at det er en av sportsbilene som har hatt et særpreg gjennom alle år..

At corvetten har hatt et særpreg kan jeg være enig i.....

men nå synes jeg at den ligner en krysning av nye viper`n og en Honda NSX...! det var vel som å banne i kjerka men...:rolleyes:

 

Nei, får håpe på et gjensyn med Camaro om noen år...her er et forslag i litt retro stil:

http://www.popularhotrodding.com/features/0312PHR_Fifth_Reloaded/

Erland Nordby, Hedemarken

-66 Buick GS cab. under restaurering.

-66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GS 66

At corvetten har hatt et særpreg kan jeg være enig i.....

men nå synes jeg at den ligner en krysning av nye viper`n og en Honda NSX...! det var vel som å banne i kjerka men...:rolleyes:

 

Nei, får håpe på et gjensyn med Camaro om noen år...her er et forslag i litt retro stil:

http://www.popularhotrodding.com/features/0312PHR_Fifth_Reloaded/

 

Skjønner hva du mener. Men jeg syns den ligner mye på Stingray fra 1969 og, og da er jeg fornøyd,

 

Min teori er at designerne sikkert designer tøffe biler. så trykker de Enter i et sånn vindtunnel program eller noe, så blir alle bilene helt like.

 

Retro Camaron er grisesexy. Fin front med stor pupp på panseret. Smal midje, breie hofter og litt glimt i øyet.. Sikkert rå i senga den der.. øhh på veien mener jeg..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Retro Camaron er grisesexy. Fin front med stor pupp på panseret. Smal midje, breie hofter og litt glimt i øyet.. Sikkert rå i senga den der.. øhh på veien mener jeg..

 

Nå må du ikkje ta heilt av!:D

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det mangler en del av corvette stuket, den har engang ikke kurver over bakhjulet.

også har den engang ikke vippelykter! det er ille, jeg tror engang ikke det er sant og at det bare er GM som har lagd en prototype uten vippelykter for å forvirre folk *drømme tenkning*

Corvette C3 er min favoritt så langt.

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at dei har gått bort ifrå vippelykter er nye kjøretøyforeskrifter i EU og USA. Vippelykter er frå en tid då det var vansklig å lage små lykter med godt lys, det har blitt for umodærne på en slik ny bil.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår