Gjone Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Sto forleden parkert på en bensinstasjon. Når jeg kom ut sto det fire gutter rundt bilen og tok bilder. Har ikke noe veldig i mot at folk tar bilder, men disse guttene tok bilder, innvendig gjennom ruta, sto og zooma mot dørlåser overalt. Den ene av dem kjente også over om jeg hadde låst dørene. Jeg sto litt og kikket på hva gutta drev med, uten å vise at det var min bil. Når jeg bestemte meg for å gå bort låste jeg opp bilen en stund før jeg kom bort til dem, og de reagerte med å plutselig gå bort. Jeg gikk bort til den ene av dem, og spurte hva de drev med, og sa at jeg satte pris på om de spurte før de tok bilder av bilen. Og da fikk jeg slengt i tryne at jeg kunne ikke nekte dem å ta bilder av bilen. Jeg gadd ikke hefte meg noe mer med det, i og med at det var en stykke unna der jeg bor. Men har jeg lov til å nekte folk å ta bilder av bilen min? Gjone Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Sikker på at dem ikke bare skulle ta bilder av hvordan låser osv det er da også finne ut av hvor bilen står. Så stjele den. Ville holdt et øye med bilen for å si det sånn Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokar1 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Er dessverre ikke noe vern mot dette med mindre det kan bevises i etterkant at de gjorde det som forberedelse mot noe kriminellt. Offentlighetsloven stadfester at all informasjon som er offentlig tilgjengelig, ikke kan sees på som taushetsbelagt eller liknende, på tross av at det kan være sensitivt. Men dette er jo ikke en gang det. Det hindrer deg dog ikke i å gi de en verbal omgang :) Siter http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-6/296196-golf-6-plus-modell.html#post2926742 Golf plus 2010 --> [x]toyota mr2 [x]ford focus [x]bmw328i [x]toyota celica [x]toyota corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Å ta bilder utvendig av en bil fordi man liker den er en ting, men å begynne å skal _åpne_ bilen for å ta bilder er meg helt urimelig. Hadde jeg vært deg ville jeg gitt de ungene en skikkelig verbal omgang, samt muligens fjerna bildene på kameraet dems. Makan til frekkhet.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Prøver man å kommme seg inn i en låst bil er det bare å ta de i nakkeskinnet og ringe onkel. Innbruddsforsøk. Skulle tatt bilde av alle de folka som tok bilde av bilen din, da føler de sikkert seg lure. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Regnes ikke det å dra i dørhåndtaket, selv om bilen er låst, som innbruddsforsøk? Bilde av gutta hadde vært en vinner, ja :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det ultimate her hadde helt klart vært å fleske opp ett kamera å begynne å knipse bilde AV gutta. Hahah :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Idioter! Jeg har ikke noe imot det om noen tar bilde av bilen min hvis de føler et behov for det, men hadde de begynt å "forske" på låsene mine og prøvd å åpne dørene så kunne de venta seg en reaksjon... Og det ville gjort vondt:deng Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 altså , folk burde kunne tatt bilde av bilen din , men kanskje helst spørre ført om tillatelse , MEN bynne å ta på bilen å sånnt er som om noen sku tatt på damen din! NO ALLOWED! :deng Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg hadde gitt dem en skjennepreike såpass at de pissa på seg :P Men om du har mistanke om rekognosering før tyveri så bør du kanskje holde øynene åpne, og dørene låst, og om du vet hvem guttene er, ta en prat med lensmannen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Nå tror jeg ingen tar bilder av låsene på bilen for å kunne lettere bryte seg inn. For det første vil ikke ett bilde være til mye nytte, for det andre så er det veldig lett å bare knuse vinduet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 du skulle sett om de hadde bil, også skulle du tatt bilder inn i bilen dems, stått lenge å skua på låser og kanskje tatt litt bilder av de også...:P Det hadde tatt kaka Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hadde hoppet på de og gitt dem et par bitchslap også tatt bilder av dem med moben etterpå:) ingen ukjente for ta på bilen min!! Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Regnes ikke det å dra i dørhåndtaket, selv om bilen er låst, som innbruddsforsøk?Bilde av gutta hadde vært en vinner, ja :) Eirik Det regnes ikke som innbrudd/innbruddsforsøk hvis man tar seg inn en ulåst dør etc, eller kjenner på dørhåndtak, desverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Det regnes ikke som innbrudd/innbruddsforsøk hvis man tar seg inn en ulåst dør etc, eller kjenner på dørhåndtak, desverre... Neivel. Forklar litt nærmere er du snill. For i min bok så er det innbrudds forsøk selv om døra er åpen. Siden du har ikke fått tilatelse til å åpne døren. Hadde nok tatt nakketak på den som prøvde døra og spurt hva faen han prøver, for så å skrive ned navnet og adressa hans. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg