Gå til innhold

felgskade i vaskehall

Ranger emnet


beemerfanatic

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg var å vasket bilen min på lørdag i en av statoil's vaskehaller. etter vask så jeg det var blitt en ripe som gikk rundt hele kanten på mine 3 uker gamle 18" felger.

 

var nå inne å pratet med daglig leder om dette og henne mener det er min egen feil da jeg ikke har lest skilitngen ordentlig.

i følge skiltingen henne refererer til så står det at at man må gi beskjed til betjeningen ved spesialutstyr (ekstra lys,antenne,picup,skiboks)

Hu mener 18" felg ikke er orginalt(noe det ikke er) så da er det spesial utstyr,noe jeg ikke mener er riktig.

 

er det noen som har vært bortig lignende tilfelle og om jeg som forbruker har noen rettigheter ang. dette??

 

Takker så mye for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På generelt grunnlag, så tror jeg du stiller dårlig. (ref betingelsene som skal stå på utsiden)

Begynn å vaske bilen din for hånd, med mcgyvers (Meguiars) såpe, så slipper du slike irriterende episoder i fremtiden. :-(

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag, så tror jeg du stiller dårlig. (ref betingelsene som skal stå på utsiden)

Begynn å vaske bilen din for hånd, med mcgyvers (Meguiars) såpe, så slipper du slike irriterende episoder i fremtiden. :-(

 

joda,men det står absolutt ingen ting om lavprofil. å det er jo biler i dag som leveres med lavprofil som standard så da er det merkelig.. får nok høre med en advokat eller noe..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår