Gå til innhold

felgskade i vaskehall

Ranger emnet


beemerfanatic

Anbefalte innlegg

nope.. får ikke en hel fin rund ripe langs hele kanten da.. det er etter kjedet som står for framdriften i hallen som har gjort det..

 

takk deg selv hvis du brukte en maskin som den på statoil ved ahus, der blir bilen dratt inn igjennom hallen, og da må jeg si du tenkte lite før du kjørte bilen din inn i den maskinen!!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet ikke helt hvordan bil du har , men kan si at hvis du har en 3 serie så kan du jo bare si at den er levert orginalt med m-tech og har derfor 18" felger , men hvis du har kromma eller skikkelig breiiieee felger som ikke ser orginalt ut i det hele tatt , så ligger du kanskje litt tynt...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du bør gi opp så lett iallefall , et råd til deg : gi bilen til en bekjent og kjør inn i vasken igjen , si til betjeningen når du kjøper vasken at du har 18 tommer felger , betjeningen kommer sikkert til å gi faen og si : " det går sikkert greit " , når du har vaska bilen klager u på den ripa du fikk sistgang.. få helst en venn av deg som er litt sta og er flink til å skrike ;) hjelper å være litt vanskelig... og du har jo sagt ifra før du kjørte inn i vasken om at du hadde 18 tommere "spesialutstyr" , og de sa "det går greit" , så da bør du vel få erstatningen du har rett til...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på ditt!

 

18" felger spesial utstyr, nei faen nå har jeg hørt det meste. LOL. Hadde nok ledd i trynet hennes om ho hadde sagt noe sånt som det.

 

Prøv å sjekk om det er en slitasje eller ødelagt del inni vaskehallen som forårsaket ripen din, er det så blir saken veldig klar mtp at det er eieren ansvar å vedlikeholde maskinen.

 

Så at du skrev kjedet, så sjekk om drevene sitter som de skal osv.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå på ditt!

 

18" felger spesial utstyr, nei faen nå har jeg hørt det meste. LOL. Hadde nok ledd i trynet hennes om ho hadde sagt noe sånt som det.

 

Prøv å sjekk om det er en slitasje eller ødelagt del inni vaskehallen som forårsaket ripen din, er det så blir saken veldig klar mtp at det er eieren ansvar å vedlikeholde maskinen.

 

Så at du skrev kjedet, så sjekk om drevene sitter som de skal osv.

 

her er det snakk om at man setter forhjulet i ett spor som så drar bilen fremover, jeg ser bare hvordan kapselen så ut på vinterbilen min, og den hadde 13" så kan jeg ikke fatte at man i det hele tatt er dum nok til å kjøre i den med 18"....

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det snakk om at man setter forhjulet i ett spor som så drar bilen fremover, jeg ser bare hvordan kapselen så ut på vinterbilen min, og den hadde 13" så kan jeg ikke fatte at man i det hele tatt er dum nok til å kjøre i den med 18"....

 

kjørte med orginale 16" og det var ikke noe problem,men 18" gikk ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om d er sagt, men de har ikke lov til å fraskrive seg ansvaret for skader som oppstår når du betaler for tjenesten. Skal de reservere seg mot spesifikke ting som ikke er åpenbare (vinduer må lukkes, ekstralys etc), f.eks at felger over en viss størelse kan ta skade av maskinen, så må de opplyse om det på forhånd.

 

Forøvrig er d både billigere å bedre å vaske bilen sin selv :)

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet på Statoil selv, og det hendte ofte at "jeg" ødelagte folks biler... Lakken var ripet opp osv osv... Jeg henvendte bare folk til eier/daglig leder, men det førte sjelden fram til noe. Syns synd på alle biler som ruller inn i en maskinvask..... "Vi garanterer skånsom bilvask" <-- Hvor naive er folk når børstene pisker på bilen og det høres ut som den skal slå av alt som henger på bilen, inkl. lakk???

 

Nei, dere som maskinvasker bilene, eller svamper med TW i hagen... Ta dere en tur på bilpleieforumet og http://www.detailersclub.no og lær dere noe! ;) Håper du får noe penger igjen da, selv om jeg tviler...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Holder meg nok unna med mine felger ja, ser litt smalt ut på noen stasjoner også. Bilbadet i Bergen tar ganske så breie felge, mine går inni ganske lett. Der bruker ikke de plastikk børster heller som andre er så lur å bruke til å vaske bil med...

 

jobber der borte :) har hat biler med 22 toms felger og det går

helt fint, så lenge du kjøre beint inn på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår