Gå til innhold

Audi s4, motor bygg og mere morro!!!!!

Ranger emnet


pjv84

Anbefalte innlegg

nå sitter motoren i bilen igjen ja, noe vannslanger og litt ledninger som skal plaseres. Har også montert ny radiator, siden den gamla var sliten og morken. Skal legge opp litt "ekstra" snadder der også. Smi til litt varmeskjoll, og lage en boks rundt luftfilteret, siden dette blir liggende nede i h. forskjerm. Skal hente rør bitter til eksos annlegget i morra. Blir oppstart før helga håper vi. jobber 24t i døgnet for og få den ferdig. Vil på langtur med børsa i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i moss forige uke, men ikke med bilen. Den har stått stille ett par månder. Men så kjøpte jeg den og da blei det ordning på sakene ja. Nå skal det kun lages rør, og litt små deler som skal lages. Så er det oppstart. Håper på i løpet av morgendagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i løpet av dagen eller i morra blir bilen forhåpentligvis fyra... har ikke fått tatt noen bilder fram til nå. men skal prøve og få tatt noen nå. Er ikker lett når tilgangen til keimen blir stengt.... he he.... så nå er det frie tøyler på audien, mye penger skal brukes og mye morsommt skal skje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sorry for ett lite opphold,har hatt my jobb og gjøre og lite tid. men nå er den klar for oppstart. Bilen skal i lakk boksentil uka, og venter på ett par nye drivaksler foran, og de nye bremsene mine.Vurderer og selge den over sommeren når jeg sikler på og kjøpe ur quattro igjen... he he.... men det er kun til rett pris. Vet også om en s2 med 1288hk til salgs, det hadde også vært morro og ratte rundt i. vi får se hva tiden bringr. S4 min blir og se på gatebil ja, men noe banekjøring med den bilen blir det nok ikke. Det er den alt for stor for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår