Wildzor Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 (endret) Hei, skal avsted å se på bil imorgen, så lurte på hva jeg skal se mest på? :) Hvor er det vanligvis rust på disse bilene? Har hørt dette er gode biler og holder en stund, og kjørekomforten er god.. Del gjerne erfaringer :) AutoDB.no Endret August 11, 2009 av Wildzor Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hei, så jo fin ut den. Kjøpte for noen måneder siden samme bilen. Veldig god å kjøre ja. Bruker litt drivstoff, men det er denne fantastiske 5 cyl motoren verdt. Herlig lyd! -Rust er vel minimalt, eneste jeg fant på min var litt ved de midtre listene, litt i skjermkanten ene siden bak, og litt nedi motor-rommet. -Men noe som kanskje er en svakhet på disse, er vel girkassa. Sjekk at det går fint å legge i alle gira. -Papir på når register-reim (inkl vannpumpe, løpehjul og simring) ble byttet. Ganske stor jobb. Må ha av hele fronten. Hvis du kjøper den, så vil jeg anbefale at du jorder motoren med en kabel til, for eksempel på andre siden. Er et problem på disse at hallgiver tar kvelden hvis det er dårlig jord. Ny fordeler koster over 3000. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Takk for svar! var å så på denne og hadde med en bilmekaniker som jobber på audi senteret på forus i Stavanger, og han gikk igjennom hele bilen, og sa at jeg fikk mye bil for pengene her! :) Motor rommet var helt rent, ikke vann eller olje tegn! var noe rust med listene, men som sagt normalt på disse bilene! Ellers var bilen veldig fin i lakken til å være 91 mod, og ellers orginal ( var ennå kassett spiller i ) :P Så jeg bydde 26.000,- og skal hente den imorgen! :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Takk for svar!var å så på denne og hadde med en bilmekaniker som jobber på audi senteret på forus i Stavanger, og han gikk igjennom hele bilen, og sa at jeg fikk mye bil for pengene her! :) Motor rommet var helt rent, ikke vann eller olje tegn! var noe rust med listene, men som sagt normalt på disse bilene! Ellers var bilen veldig fin i lakken til å være 91 mod, og ellers orginal ( var ennå kassett spiller i ) :P Så jeg bydde 26.000,- og skal hente den imorgen! :) Så bra! Gratulerer med flott bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Takker :) Er meget fornøyd til nå :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Da har jeg begynnt å koble til anlegg i bilen.. Men finner ikke helt ut hvor jeg skal legge strøm kabelen.. eneste plassen jeg finner som den kommer inn i bilen er gjennom sikringsboksen! Er det noen andre som har anlegg eller vet om det er noen andre plasser å legge den? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Er det pluss fra batteriet du skal hente? I såfall kan du trekke den inn i kupeen rett bak batteriet. Da kommer du inn rett over hanskerommet. Den tynne plussledningen i originalpluggen er pluss fra tenningslåsen. Denne skal kun brukes som styrestrøm til f.eks. rele på plussledningen fra batteriet. I tillegg er det i originalpluggen en eller to tynne hvite ledninger. Disse skal ha pluss når radioen står på, går til antenneforsterkeren under baksetet. Antennen er integrert i bakruta. Jord kan du hente inn samme vei som plussledningen fra batteriet. Ikke bruk den i pluggen i bilen! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Da har jeg koplet til anlegget, og fikk kjøpt meg ny spiller idag av merket Pioneer.. Fikk den veldig billig! Link: http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-P65BT/index.html Så henta jeg 8 Felger med dekk, 4 sommer og 4 vinter, + jeg får et ekstra sett med sommerfelger og dekk om noen uker, så da har jeg 20 felger med dekk hvis jeg teller med dem som står på bilen nå og dem jeg får snart, så har ikke for lite kan man si! :) Så skal jeg sote rutene imorgen, og legger ut noen bilder i løpet av morgendagen hvis jeg husker det! :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Da har jeg et problem! Bremsa er veldig hard å trykke inn og bremse med, og jeg må bruke mye krefter for at den skal virke! når den sviver på tomgang og jeg trykker inn bremsen så kommer det en slags " rutle/surre " lyd.. Jeg tror det er bremsekraft- forsterkeren som er gåen, men vil liksom ikke kjøpe den ny hvis det ikke er den, så om noen kanskje vet hva problemet er så SKRIK UT!! :) gjerne pris på ny/brukt bremsekraft- forsterker.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Noen som vet? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Fikk noen Audi mekanikere til å se på dette problemet, og dem sa det var bremsekraft- forsterkeren, men vet noen pris på ny/brukt? evt. nettside? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hei! Kansje du finne noe her: http://salg.norskbildelsenter.no/4DACTION/WA_Page/Forside/?ASP=4101783 Lykke til! Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Var mye bra der ;) Men er dette noe å satse på? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-100-PERFORMANCE-CHIP-1990-1994-1991-1992-1993_W0QQitemZ220245312144QQcmdZViewItem?hash=item220245312144& Frister veldig.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Da har jeg fått meg nye felger.. slenger inn noen bilder :) Skal skifte til Audi merke i midten! ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Da er felgene påmontert! Ble bare 205/45/17 dekk, da dem ikke hadde bredere, men syntes det var greit nok når veiene her er så dårlige at vi sporer som faen! :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg