Gå til innhold

Monzter

Bruker
  • Innholdsteller

    234
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Monzter

  • Bursdag 09/20/1985

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    100
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Motor (eks 1.6)
    2.3E
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    A6 TDI man girkasse, 17" RS4 I felger (225/45), byttet cat med rør, kn innsatsfilter, hvite skjerm-blinkers, rullegardin i bakruta.
  • Fylke
    Buskerud

Contact Methods

  • Bosted
    Buskerud

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Monzter's Achievements

  1. Anbefaler ikke å kjøre med tom kat grunnet fæl lyd. Skramlete lyd og hveser fælt under bilen som høres utenfra. Men den kan jo brukes for hver pkk =) Kjøpte ny kat til 3k, kappa den opp, sveisa inn strakrør og gjengene i en opphøyning for lambda'n. Ble bedre lyd synes nå jeg :)
  2. Kult å se at noen gidder å pusle med disse bilene :) Spørsmål: Dyrt med ny radiator? Lykke til videre, kjør pent i svinga hehe ;)
  3. Hei. F16CR (close ratio) girkasse til salgs. Dette er en sportskasse med lav utveksling for bedre aks. Har sittet på en 18E motor. Passer altså på Opel Kadett GSi 1.8 og sikkert mange andre i Opel-familien også. Står i Modum. Pris: 600 kr Tlf: 913 28 600
  4. Ble tøft! Må la d være chrome på ringene da. Min mening hvertfall :)
  5. Ahaa.. Ja det gir jo mening. BMW måtte kanskje kalle den noe annet så den ikke ble forsvekslet med 325. Da skjønner jeg :) Takk for svar Elgen-!
  6. Takk for svar. Men for meg høres det litt merkelig ut, da både E36 og E39 har 2.8L som ligger nermere M utgavene.
  7. Modell betegnelsen til BMW pleier jo å være slik at det første tallet står for hvilken serie det er, og de to andre for motorstørrelse. Men hvorfor kaller BMW E36 for 323i, og E39 for 523i når det er 2,5 liters motor? Har ikke klart å finne noe svar på dette. Noen som vet?
  8. Arbeidet du har gjort med bilen er virkelig bra Dagi :) Mye bra bilder også. Er jo en fryd å se på :) Blir det ikke mye sånn fæl eksoslyd med tom cat da? Det blir så mye vesen mitt under bilen lissom xD Syns nesten det hørtes ut som eksoslekk når jeg gjorde d på min. Har sveist til ett rakrør og skrudd det opp, men er ikke helt fornøyd.. Hva kan man gjøre for å få motorlyden ennå finere? Sveise inn ennå en potte der hvor cat var, og heller bytte til en mer åpen bakpotte?
  9. I og med at den tenner litt, så høres det mer ut som dårlig bensintrykk som Granada3.0GL nevner. Hvis halgiver var dårlig, skulle bilen startet igjen. Når halgvier i fordeleren lager kødd, så mister man strøm på pluggene.
  10. Har du strøm på pluggene da? Starter bilen igjen, og stopper helt sporadisk? Høres kanskje litt ut som at halgiver i fordeler'n er dårlig..
  11. Hvis jeg var deg, ville jeg gått for RS6 felger jeg også! Lettere å holde reint også ;)
  12. Monzter

    Audi 100 2.3E

    Går over til S4 nå regner jeg med da? :P hehe
  13. Dette var jo ett fint eksemplar :) Tøff farge, felger, linselykter og ikke minst orginal senk! Fin høyde. Personlig ville jeg foretrukket orginal grill med audi logo og crom rundt. Men dette er jo en smakssak som sagt. Hvis du vil gjøre noe mer, så syns jeg litt moderat toning av ruter ville blitt tøft, som tidligere nevnt :)
  14. Kan man ødelegge galvaniseringen ved å tectylere utenpå!? Det har jeg vannskelig for å tro. Noen som kan begrunne dette?
  15. Regner med det er samme prosedyre som på Audi 100 2.3 http://www.bilforumet.no/100-a6-ur-s4-and-s6-1991-1996/231784-skifte-girolje-pa-2-3-a.html (Sorry, du er på rett plass. Bare jeg som surrer!)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår