Gå til innhold

Celica ST2000 prosjekt

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må bare få si at det er på grunn av sånne tråder at jeg er medlem her!! :D

Kjempeflott prosjekt Boxer, får virkelig arbeidslyst av å sitte her og lese!!

 

Kamerat av meg har en Slik Celica 1600GT tror jeg den heter, som han skal sette i stand.. og da hjelper jo dette virkelig som inspirasjons kilde!!

 

Stå på og fortsett å oppdatere prosjektet! ;)

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SirAnderz

Nice !! Syns jeg ser denne på et gatebiltreff nå i år med grom motorlakk og ny lakk utenpå og den er heeeelt strøken jeg;) Gleder meg til og se sluttresultatet..

 

Gjort noe mer med interiøret? Belgen passa jo perfekt med rattet!

 

Den skal nok få slite seg rundt på diverse treff om/når den blir ferdig ja :)

Har ikke gjort mer inni bilen enn rattet og belg/mansjetten enda. Venter egentlig på noe carbonfiber som jeg trur posten har ruget på siden før Jul, som skal rundt instrumentene og girspaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SirAnderz

Hehe.. Dette blir bare så fett ass.. Si ifra når du har fått carbon tingene dine, (sånn du kutter til selv eller? Hvor bestilte du?) blir fett det der da :) Du skal vell ikke ha en 5" rpm måler også? Det hadde blitt phett :)

 

Må kutte å støpe selv ja. Bestilte fra 'kas' her på forumet.

Blir ikke noen store ekstra visere/metere her trur jeg. Bilen har det som trengs av metere originalt. Og denne sløve drittmotoren trenger man ikke noe mer oversikt over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Må kutte å støpe selv ja. Bestilte fra 'kas' her på forumet.

Blir ikke noen store ekstra visere/metere her trur jeg. Bilen har det som trengs av metere originalt. Og denne sløve drittmotoren trenger man ikke noe mer oversikt over. :)

 

Oki, blir sikkert fett det da.. Gleder meg til og se bilder :) Ellers så må du bare holde oss updated med planer osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

hvordan er disse motorene å trimme?.. respirator? hehe..

etter hva jeg har hørt om de gamle Celica motorene så er de utrolig lette å trimme ..

det er bare hva jeg har hørt .. og det sier egentlig ikke mye bare der der .. det der altså .. det ...

 

(liker å si "det")

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er som å trimme alle andre sugemotorer.

Bortsett fra at man stort sett ikke får tak i ferdige gromme deler. Kunne sikkert kostet på den 25.000kr og hatt rundt 200hk hvis man ville det.

Jeg ville hvertfall aldri funnet på å trimme den motoren jeg har.

Motorbytte er det eneste som gjelder, ikke at det er noe særlig billigere, men da får man hvertfall flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

De er som å trimme alle andre sugemotorer.

Bortsett fra at man stort sett ikke får tak i ferdige gromme deler. Kunne sikkert kostet på den 25.000kr og hatt rundt 200hk hvis man ville det.

Jeg ville hvertfall aldri funnet på å trimme den motoren jeg har.

Motorbytte er det eneste som gjelder, ikke at det er noe særlig billigere, men da får man hvertfall flere muligheter.

 

skjønner.. har du tenkt på å bytte til noe sprekere, eller skal du ha den som den er?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kaksa

alle tingene som du pusser ned? (toppen bla) legger du på klarlakk eller.no for å ungå rust? eller bare setter du dei ned slik som dei er?

 

arbeidslysta kjem krypande ja!

 

nokon som veit om url til liknande tråder/web-sider, der vi ser eit prosjekt komme i gang og gjerne avsluttes?

 

stikk og søk litt hos golf gutta.. dem har alltid prosjekter.. mye fete bilder osv også..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår