intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 ta og fortsett prosjektet da.. skikkelig moro å følge med på det! Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 alle tar og donerer litt penger til boxer så han kan fortsette prosjektet :D Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Å fy faen nå ble jeg dårlig av denne mugne gammle kassettspillern fra Blaupungt vi lever da i 2004 da mann!!!!:D:D:D:D Men du slipper i alle fall biltyveri da!! Originally posted by boXer Måtte ta en liten prøvemontering. Har fått kuttet til kantene, og kuttet ut plassen til radio. Må bare borre et par flere hull til popnagler, også klarlakke. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 stili bil!!! ikke selg når du har en sånn doning!!! vakker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 hva har skjedd siden sist ? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hva har skjed med bilen? Jeg har selv 1 slik bil stående med rust, men ikke fa..... om jeg selger den. Du vil angre deg viss du selger!! Jeg har fått sveisa inneskjermer bak, brønner i bagasjerom, ny dørstokk, og fortsatt er det noen jobb i torpedoveg og gulv på passasjersiden. Men disse bilen vil bli gull vært om noen år, og da skal min på veien ( i 2007 som veteran om ikke før ). Jeg har også flere andre prosjekter på gang, men alt for lite tid. 1975 Celica Cupe, 74 Carina 2 dørs som snart er EU godkjendt og veteran + en Buick 1954 som også skal på veien igjen til neste år. Og min hærlige Celica Supra 2,8i må få første hjelp også ( er man forelska så... ) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Ingen ting har skjedd. Bilen skal vekk. Har ikke resurser til å starte på full restaurering, og gidder ikke ha den stående (ute). Har ikke lagt ut bilen for salg eller noe slikt. Men hvis noen møter opp med bilhenger og 5.000kr skal de få den med seg hjem (som delebil eller prosjekt) :) Inkludert de 2 eskene med ekstra deler, og OMP rattboss, men minus alt annet som ikke er originalt :) Har ikke fått omregistrert den til mitt navn enda engang Men det ordnes så fort det trengs, er jo ikke noe hastverk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Skulle kjøpt den usett og med engang, hadde det ikke vært for at jeg ikke har mulighet til og hente den! Bor for langt unna ( utenfor Trondheim ), og har ikke ferie til god. Og når man jobber opp til 16 timer i døgnet også, så blir det helt umulig.:( Du vet ikke av noen transport mulighet eller? Jeg har ennå ledig lagrinsplass under tak, så den skulle fått det godt hos meg, til den dagen jeg får tid til og gi den noe kjærlig omtanke :D Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har du fortsatt Celicaen? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Den står desverre på Eriks Bildemontering på Nesodden. Hadde ikke plass eller tid. Dra dit å hent den, evt. hør om de fortsatt har den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 heyyou Nei nei gutt. Dette må ta slutt! :hvaskjera Jeg ringte Erik's nå isted, og der var det ingen røde Celicaer. wtf? :eek: Nå er du bannlyst herfra og til månen og tilbake igjen av meg, lermax, ts-ogn, tscn, fandens oldemor :fire: og hennes puddel! :aug: Jeg prøvde å oppsøke deg i fjor eller når det var, men ga opp etter å ha spurt div forumfolk og flere tlf-nr jeg fant på gulesider osv... Regnet med at du hadde flyttet og/eller solgt bilen til et nytt godt hjem. Men neida. Jeg sto faktisk på tur med tralle og fem lapper i neven, men fikk aldri tak i deg. :ex_machin Når var det du leverte bilen forresten? Fint om du gidder å oppsøke dem og høre hvor bilen tok vegen. Helt forjævlig at den skulle vrakes. Hva tenkte du på? Hadde du bare satt inn en annonse på autodb hadde jeg eller noen andre øyeblikkelig tatt kjærlig hånd om den! Skulle være dødsstraff bare for å tenke tanken. dukenukem flushit :jail :mad: anger2 :anger: knock :fuckme2: asshole fatality Ha meg unnskyld mens jeg drar til boXer for å :boxing :boxers litt på han. Til dere andre: Ring Erik og mas på han til han røper hvor bilen er! :deng Det var en Thomas ell.no som svarte da jeg ringte i morres. Erik's Bildemontering Tusse 1455 Nordre Frogn.................. 64 93 91 12 - Telefaks................................. 64 93 94 20 blah Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 faen...jeg ville også kjøpe den for 5lapper... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 HVA?? Har du kasta bilen....?? Huff å huff....er jo en nydelig bil...heff Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Nok et tap for Toyota hobbyen i Norge :hammer Disse bilen har nå startet og stige i pris, og da vrake en, er vel veldig på kanten :drive2 Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 HVA?? Har du kasta bilen....?? den der går ned i forum historie som ....... gullkorn og til boXer .... *ser bort og sier lavt* bastard... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg