boXer Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Nå skal ikke dette selges da :) Og det skal bare være inni bilen, så om det ikke er 110% perfekt så er det ikke sååå farlig. Men det er ikke så ille, fibrene er mettet. Har jo klippet vekk mye rundt kanten og alt som er igjen er helt fast. Det er bare det at lenger inn er det mer enn mettet, det ligger et ekstra lag der (som får gjennomgå mer når det pusses). Men jeg sitter nå å vurderer om jeg skal klippe ut og legge på 2 lag til med cf-duk. Men da blir den vel ferdig neste uke og ikke idag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaGT Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Blir bra dette! KAn ikkje ein av dåke lage ein gjennomgang steg for steg. Førebuande arbeid og klipping osv. Og kanskje eit bilde av korleis baksida av det dåkke har laga og., sjå korleis det er festa der. Andre plasser ein får kjøpt ein slik pakke. Duk og epoxy Siter http://www.bilpleiehallen.no http://www.ditec.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hvor mye koster utstyret og materiale til slik da folkens? Kunne vært interessant og lekt seg litt med dette... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by S-2000 Hvor mye koster utstyret og materiale til slik da folkens? Kunne vært interessant og lekt seg litt med dette... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&goto=lastpost&threadid=8079 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Ufattelig kult prosjekt. gleder meg til flere bilder. kan vi få vite penger brukt totalt? Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by G.O.M.P. kan vi få vite penger brukt totalt? Hmmm... Den som kjøper den en dag kan få vite det. ;) Men er ikke så mye, enda. Har ganske stramt budsjett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Da er vel den ene plata så og si ferdig. Må finne noen passende skruer og borre 2 hull for å få festet den til resten av dash'n men. Resultatet ble bra nok, men har et par skjønnhetsfeil om man skal pirke. Men så er det et panel som sikkert blir fingra litt på når det kommer radio og annet inn der uansett. Håper å få ferdig det lille dekselet ferdig imorra. Har drøyet en del etter at jeg nesten ødla den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Oppdatering, det var så spennende og følge med. Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by G.O.M.P. Ufattelig kult prosjekt. gleder meg til flere bilder. kan vi få vite penger brukt totalt? heh, folk er så opptatt av hva andre bruker på bilen sin. fått det spm en deel jeg og. boxer: blir bra detta. kan du lage endel greier til mx5en også eller ? hehe Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 dekke til rusten rundt girspaken med samme greia hadde vært kult ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Kul bil! Hehe! Mustang wannabe og greier !:rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Fin bil.. Det ser ut til at du fortjener den.. hvor mye må man ut med for noe sånn i den stand du kjøpte den a Boxer? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by Jay dekke til rusten rundt girspaken med samme greia hadde vært kult ;) Rust? Det er plastikk da. Er bare møkk/støv, ikke rust. Dessuten skal jo girspak-mansjetten over der.(Etter at jeg har vasket :) ) Originally posted by Manuell hvor mye må man ut med for noe sånn i den stand du kjøpte den a Boxer? Vanskelig å si, siden du sansynligvis ikke finner sånn bil. Jeg fikk denne gratis, og hadde ikke villet gitt noe særlig for den heller i den stand som den er. Er en i bra stand til salgs, med skilter og godkjent i fjor høst. Går nok for minst 30.000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 har du nye bilder og greier eller? veldig spennende Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Begynner å savne bilder nå ja *presse og bumpe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg