Golf1600TIC Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Lurte på om det finnes flere motor verksteder i troms bortsett fra Nordic Motor ?? Syns de er litt vel stive på prisene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Er vel et på sjøvegan så vidt jeg vet. Sjøvegan Bil og Motorverksted, men nå har jeg ingen erfaringer med dem. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hva legger du i ordet motor verksted? Tenker du på sånne som borer, honer, sliper osv? Eller verksteder som selger motordeler? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 tja.. nordic vet å ta seg betalt, men de er til gjengjeld flink. Du har f.eks sentrum motor & diesel, Cromtech om dæm enda e i live Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hva legger du i ordet motor verksted? Tenker du på sånne som borer, honer, sliper osv? Eller verksteder som selger motordeler? Tenker på ett motorverksted.. altså honing sliping borring etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Er vel et på sjøvegan så vidt jeg vet. Sjøvegan Bil og Motorverksted, men nå har jeg ingen erfaringer med dem. Dette må jeg sjekke ut :) takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Driver ikke SHS Performance med slike ting? Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Driver ikke SHS Performance med slike ting? Mener de ikke gjør sånt nei.. uansett er vel de også VEL stive på prisene.. mener jeg så en plass va de tok for å sveise ett grenrør og syns det var VEL villt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Er Cylmo i Bodø da, men er kanskje litt langt unna :) Har ikke prøvd de selv, men har hørt de er bra Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uflax Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Lurte på om det finnes flere motor verksteder i troms bortsett fra Nordic Motor ?? Syns de er litt vel stive på prisene.. Tja hvis det er pris det står på så må jo Aspelund auto (villy's verksted være et alternativ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Mener de ikke gjør sånt nei.. uansett er vel de også VEL stive på prisene.. mener jeg så en plass va de tok for å sveise ett grenrør og syns det var VEL villt..12-15 lapper? :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Tja hvis det er pris det står på så må jo Aspelund auto (villy's verksted være et alternativ) Nårtid fikk liksom willy maskiner til å frese ventile seter og ventiler.. hone sylindre osv ? og uansett bli ingenting av mitt levert dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 12-15 lapper? :) Mener det var ett stykke over det.. Ja greit vist en person som Mobeck tar en sånn pris eller noen andre som er vel etablerte i miljøet og har mye å vise til.. Blir noe annet når det er ett nytt firma med kort fartstid.. Kanskje jeg som har feil inntrykk og tillegg er det de driver med litt over det jeg syns er greit å betale men syns det hele ikke har en for "proff" profil akkurat.. Men bilene de bygger er jo råe da :) Skjønner bare ikke vitsen å betale 15 for en manifold jeg kan få laget for 5 en annen plass.. Kanskje ikke av samme kvalitet og kanskje ikke med like fint design.. Men så skal jeg ikke være værst på rudskogen eller lignende heller da. Men vist den tid kommer så kanskje jeg skal vurdere ett grenrør til den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Mener det var ett stykke over det.. Ja greit vist en person som Mobeck tar en sånn pris eller noen andre som er vel etablerte i miljøet og har mye å vise til.. Blir noe annet når det er ett nytt firma med kort fartstid.. Kanskje jeg som har feil inntrykk og tillegg er det de driver med litt over det jeg syns er greit å betale men syns det hele ikke har en for "proff" profil akkurat.. Men bilene de bygger er jo råe da :) Skjønner bare ikke vitsen å betale 15 for en manifold jeg kan få laget for 5 en annen plass.. Kanskje ikke av samme kvalitet og kanskje ikke med like fint design.. Men så skal jeg ikke være værst på rudskogen eller lignende heller da. Men vist den tid kommer så kanskje jeg skal vurdere ett grenrør til den prisen. Prisforskjellen ligger ofte i hva slags materiale man bruker,Inconel-bend f.eks. svir ofte litt på kantene på VISA-kortet i forhold til svartstål...og har man mål på et optimalt rør siden man har brukt plenty tid på å komme frem til målene,så skal man jo ta litt betalt for kunnskapen man har og timene det tar å sette det sammen også.. :) Men seff,hvis noen krever 10 lapper for en manifold i svartstål sveiset med (dårlig justert) MIG av en kar som kun har gått en måned på plate og sveis og knapt kan regne ut kompen sin engang...da tar man kanskje litt vel hardt i. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Billigste er å kjøre originalt:P da finner man som oftest deler på skroten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg