e321 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hei Hva er best og pusse ned en bil med sparkel og grunning? Er det mulig og pusse ned med noe annet enn luft-verktøy? Altså..selfølgelig er det mulig, men blir det bra ? :) Kan jeg pusse med vanlig el.eksentersliper eller blir det for "stivt"? Takker for svar :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Nå har ikke jeg prøvd elektriske slipemaskiner, men skal du fjærne all lakk og grunning på hele bilen? Luftdrevet eksentrisk rondell sliper med 60 papir river godt det da :D Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 hehe :D trodde ikke det var nødvendig og slipe hele bilen blank? (evt. noen innspill her?) Skal hellakkere i en annen farge.. Tenkte å pusse(250?),sparkle,pusse,grunne..Har ikke peiling så kom gjerne med tips :) Bruker de mye luft de der luftsliperene? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Hvis det ikke er bulker eller rust på karosseriet, kan du bare pusse over hele bilen med P320 (Hvis du skal grunne hele bilen) eller P600/P800 hvis du bare skal legge lakk over :) EDIT: Skrev mens jeg var trøtt ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Som hallo sier. Om bilen er helt rett i karosseriet trenger du ikke slipe til blankt metall. Da holder det og matte ned lakken, får så å legge en NON sanding grunning, som du legger farge rett på, uten noen mellom sliping ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 om du skal lakke om en gammel sliten 124 mb, så er det mere enn å matte å legge nonsanding! Da er det normalt sett rust, bulker, masse steinsprut! å da er det å kikke på tråden som er stikey her på lakk og kaross Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Kan være greit å kjøpe nyeste Hot Rod på Narvesen også, Paint and Body spesial Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Takker for svar :) Det er en w201 for å være presis hehe :D Er endel sveiser ol. som må sveises, ja..Skal se litt på den tråden som ble nevnt, og prøve å skaffe meg det hot rod ! Takk :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 bead lock.. sa HVIS karosseriet er helt rett og fritt for rust bulker eller andre ting som gjør man må sparkle. På sparkel må du selvfølgelig ha på slipe grunning. Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg