Gå til innhold

hva sier du til en tlf-selger når de ringer?

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

jeg fikk en telefon der de lurte på om jeg visste om den vanskelige situasjonen for barna "i afrika"(elns). jeg sa enkelt og greit "nei, det vet jeg ikke". så gjorde jeg det ærendet jeg egentlig skulle, nemlig sette meg på ramma og legge en kabel slik vi elektrikere gjør, med mobilen liggende på vasken.

 

gir på ingen måte faen i de stakkars barna, men vil jeg støtte de så vil jeg gi støtte til de og ikke noen andre. de får jo ikke store utbytte av det de tlf-selgerne selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt livs største mareritt: telefonselgere

 

husker jeg var på jobb med fattern, leverte varer til et firma og der dreiv di med telefonselging.. var liksom 25-30stk som dro å snakka på telefonen, han ene karen fikk solgt no dritt til en da plutselig hører jeg: YEEEEEEEEEEEESSSSS og alle begynner å klappe og slikt:P snakk om å være glad..

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flere tlf Fra annonse selgere..ga de litt kjeft hværgang.men blei ikke kvitt dem.så var de så uheldig å ringe mens eg skrudde å plagdes..Å da sa eg:ka i helvete som får dem til å tru at eg vil at dem skal ordne enn annonse når dem fan ikke kan lese annonse selgere uøsnket som står med store bokstava.å vis dem ringe flere gang no så må det være for å kjøpe den helvetes bilen å ingenting anna...Har ikke hørt fra dem sia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er ei kjerring som ringer meg, spør jeg om hu har litt harstadværing i seg. (Dem svarer som regel nei, da de fleste ringer fra sørpå).. Uansett, hu svarer nei, åsså sier jeg; "Ja, har du løst på litt"?

 

Da blir det som regel stille, å dem legger på. Har gjort det ett par gang i fjor. Er ei stund sia dem har ringa nå. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda... Vært reservert i flere år jeg. Har ikke hjulpet en dritt.

 

Merkelig, bedrifter som driver med telefonsalg plikter og oppdatere telefonlistene sine fra brønnøysundregisteret hver 3 mnd mener jeg.

Hvis de ikke har gjort det må du bare finne rette etat og sladre til.. :coplight

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før så hadde de jo lov til å ringe med skult id. men det har de ikke.. så ca halvt år etter det ikke vart lov med skult id for tlf selgere, så var det en som ringte med det.. og mamma kjeftan full av dritt:P han vart helt stum, "jammen, ehhm, men.."

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mobil nummeret til en selger siden jeg sa til han at jeg ikke ikke hadde tid der og da, men skulle ringe han tilbake innen 10min ellerno. Hadde det gøy med å ringe han klokka 2, 3 og 4 på natta. :)

Har ikke fått noen selgere etter det, hehe

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk msn og tlf nr til en kjærring soom ringte meg fra sverrige for å selge billig telefon :D

 

 

hvis jeg har hastverkt så legger jeg på, hvis ikke så snakker jeg og kødder meg me de , hvis det e kvinnfolk spørr hvor gammel de er osv osv dere skjønner poenget ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår