CecilieF Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 jau meir status har dei sikkert, men da er forsøkskanninen til Opel. So kvalitet er dårlegare enn Opel. Og til tråd starter, er kun eit bilde av ei sexy blondine. Som kan få folk til å sende bilde av seg sjølv å søke om å bli med. Og ligner meir og meir på ei kontaktanonnse. hehe Noe du har misforstått eller? INGEN trenger å sende inn bilder av seg SELV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Noe du har misforstått eller?INGEN trenger å sende inn bilder av seg SELV det sa du jo tidligere... hva er grunnet for at du ikke vil ha det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 det sa du jo tidligere...hva er grunnet for at du ikke vil ha det nå da? Fordi det er valgfritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 må man fortsatt ha fin bil eller bare en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 må man fortsatt ha fin bil eller bare en bil? Kan du ikke heller les hva jeg skriver istede for å komme med spydige kommentarer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Pliktene for å bli med her, er: -Du må være aktiv med tanke på treff og happenings. For en dødfødt betingelse. Skal du regne med å få aktive medlemmer fra hele landet, bør du finne en mer sentral happening enn å "låne" et treff i Mo I Rana! Et lite tips: Det å skrive riktig, kan øke seriøsiteten på dine innlegg betraktelig. 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Kan du ikke heller les hva jeg skriver istede for å komme med spydige kommentarer.... Alt du skriver er at dere tar inn "alle merker osv". I starten skrev du jo at dere ikke ville ha gamle, stygge biler, og jeg har ikke sett deg direkte trekke tilbake det. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ikke søke i den forstand.Men er ikke interresert i å ha nedslitte gamle, stygge biler med :) hvor går grensen og hvem bestemmer hvilke som er for stygg? du må jo kunne svare på et relevant spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 er ikkje noko hårsår du? Eg kom med ein ironisk tone, som sikkert dei fleste andre her. Tråden din er jo langt ute alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Dette er bilrasisme! Jeg og Robin Reliant'en min vil også være med! Hvor sender jeg bilde?? Hvem er sponsor? Må nesten vite det før jeg sender bilde til ukjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Dette er jo noe av det morsomste jeg har sett på lenge! Du vet ikke at som regel liker ikke audi eiere bmw og omvendt? Nå slår jeg meg på låret og ler! HAHA... Dere får ha lykke til! TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Lyst til å få et bilde av Cecilie jeg. . hun burde jo være ei rimelig smekker blondine, :yummy: :chatchairs da er vi enig .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 HALLO! nå begynner jeg å blir RIMELIG lei av at dere ikke leser resten av inleggene før dere Øser ut frekkheter! Jeg leser for hardelivet. Er ikke noe grunn til å prøve å heve seg over andre mennesker. Er fortsatt litt interesert, men bilen er ikke strøken, den mangler alt som kan minne om show finnish, ikke har jeg styyyling og jeg ser ikke ut i måneskinn. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Det har jaggu vært mange tråder her på bilforumet for historiebøkene, først så var det en som lurte på om det var en jaguar i logoen på Jaguar, så klinka en til med at han hadde funnet en bil som var stjålet men ville ikke si hvor den stod før han fikk finnerlønn... Og nå denne.... :lol: :roll: Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 HAHAH :D :roll: .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg