Gå til innhold

Se her dere med VW, AUDI, BMW og MERCE.

Ranger emnet


CecilieF

Anbefalte innlegg

som "STØTTE" medlem det da..må ha litt ekstra støtte bmw vettu..

måtte bare si det..

 

synes hun kom med en bra ide jeg.vis litt initsiativ dere andre også..ikke bare vær stor på det fordi dere liksom har bedre biler enn andre."damer" er brae ledere de også...hvis folk bare er negativ til det så bare gi blaffen da..trenger ikke legge inn sleipe komentarer her fordi..

sparker dere di som ligger nede også??

 

de som vil håper jeg vil bli med..jeg vil ihvertfall det..

Har du lest hele tråden? :klovn:

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

dette kommer nok til å bli en av de større klubbene i norge vil jeg tro. tenkte jeg og skulle starte bilklubb; ytre randesund volvoklubb. kun de fra ytre randesund i kristiansand med volvo får lov. og de må seff sende inn bilde av seg sjøl og bil, aller viktigst av seg sjøl. kan jo ikke ha stygge folk og tapere med.

 

virker egentlig litt hjernedødt mtp at det ikke bare er disse merkene som er "tyske herligheter", og er vel en knallgod forening for hvert av disse bilmerkene. så du/ dere bør gjøre noe drastisk for å få folk i deres klubb med plastraketter.

 

trodde forresten det var tysker du kjørte, ikke en ricer.

(mtp stylinga di hvis du må ha det inn med skje:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt møte med ledelsen, å vi skal ta inn alle typer merker osv.

Det har tydeligvis vært en del uenigheter fra ledelsen.

 

Nå har vi fått huket sponsor igang, holder på å bygge hjemmesiden, og har funnet navn!

 

Vi kommer til å ha lansering av klubben på ACR på mo i rana 13-15 juni. Der vi stiller opp så mange som overhode mulig, har premieutdeling både innad i klubben og for å vekke interesse blant andre deltakere.

 

Alle medlemmer vil få gode rabbatter av våre sponsorer, og muligheten til å trykke opp egene klær, stickers osv med klubbnavnet på.

 

Pliktene for å bli med her, er:

 

-Du må være aktiv med tanke på treff og happenings.

-Du må være over 16 år.

 

Navnet, hjemmesiden, osv kommer ikke til å bli publisert for andre enn de som vil være med som medlem, før hjemmesiden er 100% funksjonabel.

 

Send meg en mail med bilde av kjerra, info, hva du har gjort med den eller kommer til å gjøre fremover.

Har du stillt i noen konkurranser?

Og litt kort info oom deg selv.

send til cecilie@email.com

 

Mvh En trøtt blondine som ikke var flink nok å snakke for seg før i dag ;)

 

 

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kommer nok til å bli en av de større klubbene i norge vil jeg tro. tenkte jeg og skulle starte bilklubb; ytre randesund volvoklubb. kun de fra ytre randesund i kristiansand med volvo får lov. og de må seff sende inn bilde av seg sjøl og bil, aller viktigst av seg sjøl. kan jo ikke hastygge folk og tapere med.

 

HAHAAA!!!! :uhhmmwhat?:

 

:D :hammer

 

 

 

dette er svært underholdene tråd :D

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt sløvt å fortsette å disse etter at trådstarter har fått orden på tastaturet;)

Virka mer ryddig og organisert nå, men det er nok heller tvilsomt at jeg har mulighet til å være aktiv på treff og events i Mo i Rana og omegn...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fortsatt ganske dødfødt.. Hvor mange skal være med i klubben? Høres jo ut som et medlemstall på fem med sin egen lille klikk, eller hele landet. Hvordan skal alle fra hele landet klare å være aktive på treff? En ting til, det er fortsatt bare tyske biler det er snakk om? Eller alle? For hva har dere da til felles? Dette minner meg litt om den klubben i Vestfold et sted, tror det er Vestfold, der det bare er biler med 140k påspandert som er så heldige å "få bli med".

 

For meg er det ikke viktig hvor mye noen har brukt på en bil, sålenge de er klare for å ha det gøy!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt sløvt å fortsette å disse etter at trådstarter har fått orden på tastaturet;)

Virka mer ryddig og organisert nå, men det er nok heller tvilsomt at jeg har mulighet til å være aktiv på treff og events i Mo i Rana og omegn...

 

Vi skal drive i hele norge, så om du velger å dra på treff på mo eller i kr.sand er helt opp til deg kjære deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår