Gå til innhold

Se her dere med VW, AUDI, BMW og MERCE.

Ranger emnet


CecilieF

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første, er de fleste av dere usaklige som bare det.

skulle nesten tro dere gikk i 8.klassen!

 

for det andre, så lurer jeg sterk på hvor i helvette dere har vært å funnet bilder av meg?? Å selv om bilder ligger på nettet der JEG har lagt de ut, er det IKKE lov å stjele de å legge de ut noen andre plasser!

Så en jævla kjeft som legger inn ett eneste bilde av meg EVER igjen, kommer til å bli politianmeldt, bare så DET er sagt!

 

Makan til krenking her altså, aldri vært så sjokkert over voksne mennesker før i hele mitt jævla liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, er de fleste av dere usaklige som bare det.

skulle nesten tro dere gikk i 8.klassen!

 

for det andre, så lurer jeg sterk på hvor i helvette dere har vært å funnet bilder av meg?? Å selv om bilder ligger på nettet der JEG har lagt de ut, er det IKKE lov å stjele de å legge de ut noen andre plasser!

Så en jævla kjeft som legger inn ett eneste bilde av meg EVER igjen, kommer til å bli politianmeldt, bare så DET er sagt!

 

Makan til krenking her altså, aldri vært så sjokkert over voksne mennesker før i hele mitt jævla liv!

Så, så. Ta det hele med ro og 2 teskjeer ironi - det gjorde jeg. Dette kunne ha blitt riktig så bra det, men starten var vel heller av den mer dårlige, så da er det sånn det utarter seg blant fjortissene og bygdetullingene (meg inkludert, dog som sistnevnte) på Bilforumet:hello:

 

Tar du BF seriøst med mer enn 30% av det du leser, da har du tapt.

 

BTW, går an å si takk for komplimentet:peace:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår