Ghost. Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 vel jeg får prøve meg jeg ochså da.... meg : kjærra mi : .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Visste at du var utlenning Ghost, men trodde du kjørte Golf jeg :) 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 du kjenner meg visst ikke så godt du da :p men jeg håper jeeg har sjans til å joine crewet :) håper jeg er bra nokk for deg cecilie <3 .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Vet at du bor i Fyllingsdalen, kjører Golf, heter noe Gonzo eller noe sånt og litt mer :P Ta da me ro! 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hAHAha ja nesten det ;) ikke langt ifra i det hele tatt =p .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 ja, her er da meg: her er da gullet mitt: Er jeg med eller? TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 leste hele tråden, må si jeg fikk indreblødninger nå:) ahah:P btw, blir medlem hvis det var hun på bildet:) [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 For det første, er de fleste av dere usaklige som bare det. skulle nesten tro dere gikk i 8.klassen! for det andre, så lurer jeg sterk på hvor i helvette dere har vært å funnet bilder av meg?? Å selv om bilder ligger på nettet der JEG har lagt de ut, er det IKKE lov å stjele de å legge de ut noen andre plasser! Så en jævla kjeft som legger inn ett eneste bilde av meg EVER igjen, kommer til å bli politianmeldt, bare så DET er sagt! Makan til krenking her altså, aldri vært så sjokkert over voksne mennesker før i hele mitt jævla liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Velkommen til bilforumet :D 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 For det første, er de fleste av dere usaklige som bare det.skulle nesten tro dere gikk i 8.klassen! for det andre, så lurer jeg sterk på hvor i helvette dere har vært å funnet bilder av meg?? Å selv om bilder ligger på nettet der JEG har lagt de ut, er det IKKE lov å stjele de å legge de ut noen andre plasser! Så en jævla kjeft som legger inn ett eneste bilde av meg EVER igjen, kommer til å bli politianmeldt, bare så DET er sagt! Makan til krenking her altså, aldri vært så sjokkert over voksne mennesker før i hele mitt jævla liv! Så, så. Ta det hele med ro og 2 teskjeer ironi - det gjorde jeg. Dette kunne ha blitt riktig så bra det, men starten var vel heller av den mer dårlige, så da er det sånn det utarter seg blant fjortissene og bygdetullingene (meg inkludert, dog som sistnevnte) på Bilforumet:hello: Tar du BF seriøst med mer enn 30% av det du leser, da har du tapt. BTW, går an å si takk for komplimentet:peace: "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Dette er ikke snakk om ironi når det utarter seg over 10 sider! Å når jeg har beklaget at jeg kom med feil info, så fortsetter dere?? Latterlig gjort av dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Så du skal annmelde noen for å vise dine bilder, som du har lagt ut på et offentlig sted? Lykke til :) Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 I følge norsk lov, er det strengt forbudt å kopiere noens bilder å poste de uten tillatelse av eieren! Bare så dere er helt klar over det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Dette tok litt av, så jeg tror vi legger denne tråden på is... ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg