Gå til innhold

Se her dere med VW, AUDI, BMW og MERCE.

Ranger emnet


CecilieF

Anbefalte innlegg

Holder nå på å skal starte opp egen bilklubb for de med disse tyske herlighetene.

Vi skal bli størt som klubb i vårt felt.

vi skal delta på de viktigste og største happenings, treff, show-offs osv.

Alle medlemmer vil få en egen profil på hjemmesiden, der dere kan ha bilder, prosjekter, og får egen mail til hjemmesiden.

Både jenter og gutter kan søke! Alder er i fra 16-100 år :)

 

Send bilder av bilen, deg, og hvorfor du vil bli medlem til:

Cecilie@email.com , så blir du kontaktet med mer info! :)

 

alle i hele landet kan søke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ha SØKE før å bli med i en klubb? :S bilde av seg selv, bilen og hvorfor man vil bli medlem?

 

Så hvis man har en fiat panda, og ser ikke ut som en modell,så blir søknadden avslått?

 

Klarer meg med vwaudi klubben:)

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha SØKE før å bli med i en klubb? :S bilde av seg selv, bilen og hvorfor man vil bli medlem?

 

Så hvis man har en fiat panda, og ser ikke ut som en modell,så blir søknadden avslått?

 

Klarer meg med vwaudi klubben:)

 

Ikke søke i den forstand.

Men er ikke interresert i å ha nedslitte gamle, stygge biler med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en feil

 

Beklager mister, veit ikke helt hvorfor den kom inn der.

skulle overhode ikke være med, tabbe fra min side av en eller annen rar grunn :P

huff.. er litt overtrøtt, har vært oppe å jobba i siden i går kveld nå..

Så beklager rotet.

Men skal være ordnet opp i nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at jeg er en mister? Og hva er galt med gamle nedslitte biler? Føler meg fornærmet...

 

Nå var ikke dette noe diskutering mellom hvor vidt du føler deg fornærma eller ikke :)

Hvis du mener du har bil som passer til denne klubben, så er du velkommen til å søke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke dette noe diskutering mellom hvor vidt du føler deg fornærma eller ikke :)

Hvis du mener du har bil som passer til denne klubben, så er du velkommen til å søke! :)

 

 

Min søknad blir nok avslått da jeg ikke kjører noe Rs4..

 

 

Du får ha lykke til med klubben som kun godtar fine biler, Syntes det blir feil å avslå "søknadder" siden dem ikke kjører noe rå bil.

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår