Gå til innhold

Se her dere med VW, AUDI, BMW og MERCE.

Ranger emnet


CecilieF

Anbefalte innlegg

Ja, pink racing er en av de mest jalla klubbene der ute. Men tenk litt. VACN har lokallag, BMWCCN har lokallag. Hvis man skal lage en stor klubb som folk fra hele landet kan være medlem av, er man nødt til å ha det delt opp. Hvis ikke blir det som pink ræsing; du har et jalla bilde på en jalla side hvor egentlig ingen kjenner hverandre.

Problemet med denne klubben din er at dere ikke vil ha noe felles utover det å kjøre tysk bil. Og jeg kan trygt si at minst 95% av de som kjører VW tar avstand fra biler med masse plastikk og glassfiber, som tilfeldigvis er på "PR-sjefens" bil..

Nei, finn deg noe annet å gjøre enn å reklamere. Så ikke ut som om du var så veldig god på det iallfall :)

 

Forresten.. Du sier at dere ikke er interessert i å ha gamle, nedslitte, stygge biler med, og at dere skal delta på de største Show-Offs og viktigste happenings. Moldestuket har jo show nå til helgen, du kan jo dra dit og se om din klarer å dra hjem en pokal. Jeg tviler.. :)

 

Én ting til.. Kom til å se i profilen din at du har en "1.8 12v" Golf 3. Virker sikkert veldig fristende for VW-huer å melde seg inn når PR-sjefen har en ueksisterende motor :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil være medlem i klubben din =)

Synes dette høres ut som en grei bilklubb...

Men jeg er vel kanskje for kort og feit og har litt for lite plastikk på bilen min?

 

Hvor sender jeg søknad om å bli medlem?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi som kjører bmw har bmwccn. Og der kan du bli medlem uten å ha bil i det hele tatt;)

 

som "STØTTE" medlem det da..må ha litt ekstra støtte bmw vettu..

måtte bare si det..

 

synes hun kom med en bra ide jeg.vis litt initsiativ dere andre også..ikke bare vær stor på det fordi dere liksom har bedre biler enn andre."damer" er brae ledere de også...hvis folk bare er negativ til det så bare gi blaffen da..trenger ikke legge inn sleipe komentarer her fordi..

sparker dere di som ligger nede også??

 

de som vil håper jeg vil bli med..jeg vil ihvertfall det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår