Gå til innhold

Knekte signalinngangene på Soundmagus

Ranger emnet


Regevig

Anbefalte innlegg

er altids håp for å fikse det vettu :) du mener den pinnen på signalkabelen nå eller? i så fall er det jo bare å få dratt den ut av inngangen i soundmagusen, bruk magnet eller no om du ikke får den ut på andre måter.

 

Så kjøper du deg bare en ny signalkabel å stikker inn der igjen ;)

 

Har du knekt selve inngangen på forsterkeren kan du sende den til reperasjon som koster ca 500kr for å fikse det igjen.

Eller du kan altids skru opp selv og ta en tur med loddebolt å prøve å få lodda på noe metal så det blir kontakt der igjen ;)

(hadde nok gått for det første alternativet om det skal holde i lengden og for å unngå støy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at eg har en som har arbeidet med kretskort og sånne ting i 20 år. kan eg da bare kjøpe delen eg trenger og få han til å bytte det? går vel å bytte selve plata inni der som signalkabelen går inn.

Er sant som du sier, det er ikke så farlig med den ene inngangen (øverste, husker ikke farge) men den andre knakk helt av selve forsterkeren, så det må nytt... Vil gjerne redde denne forsterkeren da denne var ganske kraftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Send meg en PM så skal jeg ordne litt kontakinfo til en fyr som skrur på disse til daglig og har god tilgang på reservedeler.

 

PS: Dersom forsterkeren lager tøffe woooof-woooof lyder er det lite å gjøre med den, bortsett fra å bytte hele innmaten - uten at det har noen veldig avskrekkende pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du mener at den pinnen på signalkablene/terminalen er knekt inni inngangen på forsterkeren... dette var vertfall knekt på ene ingangen inni en husforsterker eg kjøpte en gang...opna bare opp lokket og presste ut dei knekkte pinnene som låg inni ut med en tynn spiker eller ka jeg brukte....så funka alt fint igjen:) er det mulighet at du kan gjøre det og på din forsterker?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene pinnen er knekt av og står igjen i forsterkeren signal inngang, mens den på den andre signalinngangen så har hele driten knekt av forsterkeren.

 

Poorbass, han har eg alt snakka med, og han kunne ikke skaffe akkuratt den delen?

 

Ah, i så fall har jeg ikke annet forslag enn å bytte hele innmaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår