Gå til innhold

Rally er harry og rånete...

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Fikk denne kommentaren fra en kar...

 

Jeg tror det er flere folk her i Norge som er vintersport frelst enn bilfrelst,jeg for min del synes Rally er sånn på grensen til å være harry og rånete,hvis det er noen bilsport som jeg liker(og som er mye større en Rally) så er det F1!! :D

 

Noen som er enige? :rolleyes:

 

Han vet tydeligvis ikke hva harry og rånete er...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Fikk denne kommentaren fra en kar...

 

 

 

Noen som er enige? :rolleyes:

 

Han vet tydeligvis ikke hva harry og rånete er...

 

Heh, bilforumet er nok ikke rette sted å spørre folk om detta..... ;)

Men selvfølgelig er ikke rally harry!!

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste jeg har hørt...rally harry? herregud.. Hvis det er noe som er harry er det fotball og andre hjerneløse sporter.. Tror ikke en her på forumet er enig med duste-dudens utspill.. Regner med at solbergs vm tittel hever interessen for rally og det er bra!! Kanskje vi får mer motorsport i mediene.. lov å drømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ossen

Værste jeg har hørt...rally harry? herregud.. Hvis det er noe som er harry er det fotball og andre hjerneløse sporter.. Tror ikke en her på forumet er enig med duste-dudens utspill.. Regner med at solbergs vm tittel hever interessen for rally og det er bra!! Kanskje vi får mer motorsport i mediene.. lov å drømme..

 

Tv2 skal vist begynne å sende fra rally vm går det rykter om og da blir det forhåpentlig hvis litt lengre sendinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henrikfr

 

Tv2 skal vist begynne å sende fra rally vm går det rykter om og da blir det forhåpentlig hvis litt lengre sendinger

Sendingene produseres av ISC og TV 2 kjøper, legger på norsk kommentator, og sender! Det blir i 2004 fem-seks min. på fredag og lørdag, og femti minutter på søndag! Dette er ferdigproduserte sendinger, som er like i flere land, og bl.a sendes på Eurosport!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår