Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

Nydelige felger, fått montert dem på?

Hva som gjorde at du valgte 17" istedenfor 18" og 205 istedenfor 215 feks?

Sleng ut noen flotte bilder av minien med nye "sko" til oss som fortsatt venter på noe påskegodt!

 

Hei!

 

Felgene er montert på ja. Personlig synes jeg det så drit bra ut.

 

Valgte 17" istedetfor 18" pga kjøreegenskaper. Hadde egentlig lyst på 18", men ble frarådet det. Prioriterer gode kjøreegenskaper, istedetfor showoff :D

 

205 kontra 215 vet jeg ikke. Dekkbutikken sa at 205 er vanlig, så jeg gadd ikke krangle på det.

 

Dekkene jeg valgte er helt rå. Anbefales til alle med Mini! MYE bedre grep enn alt annet jeg har prøvd tidligere. Til og med vått føre. Er så glad for at jeg ikke valgte runflat dekk igjen.

 

Eneste jeg har å utsette foreløpig etter å ha kjørt ca 150 km på de, er at de støyer ganske mye. Støyer mer enn vinterdekkene mine...

 

Bilder kommer!! Dagen jeg monterte dem var det sol ute, så da rånet jeg bare rundt :op: Og siden har det bare regnet.

 

Håper på god vær snart, så jeg får tatt noen bilder av felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Felgene er montert på ja. Personlig synes jeg det så drit bra ut.

 

Valgte 17" istedetfor 18" pga kjøreegenskaper. Hadde egentlig lyst på 18", men ble frarådet det. Prioriterer gode kjøreegenskaper, istedetfor showoff :D

 

205 kontra 215 vet jeg ikke. Dekkbutikken sa at 205 er vanlig, så jeg gadd ikke krangle på det.

 

Dekkene jeg valgte er helt rå. Anbefales til alle med Mini! MYE bedre grep enn alt annet jeg har prøvd tidligere. Til og med vått føre. Er så glad for at jeg ikke valgte runflat dekk igjen.

 

Eneste jeg har å utsette foreløpig etter å ha kjørt ca 150 km på de, er at de støyer ganske mye. Støyer mer enn vinterdekkene mine...

 

Bilder kommer!! Dagen jeg monterte dem var det sol ute, så da rånet jeg bare rundt :op: Og siden har det bare regnet.

 

Håper på god vær snart, så jeg får tatt noen bilder av felgene.

Hehe, vi har akkurat samme intrykket av dekket, sitter noe så enormt på vegen. Men at de støyer mer en vinterdekkene? JA men så kommer det ikke en lyd i fra vinterdekkene mine heller, det er vinterdekkene som går stille ikke sommerhjulene som bråker!

 

Gleder meg til å se bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt rå ut.

 

Liker at du har litt mer gummi på dekkene enn det mange kjører rundt med. Gir ok bedre kjøreegenskaper også.

 

Når det gjelder senk er jeg helt uenig. Det eneste senk fører til er et "harry" tilsnitt på bilen.

 

Jeg ville også gått tilbake til vanlig svart "skiltholder".

 

Bilen din er nok en av de peneste miniene i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter ikke de som vil at du skal senke bilen, jeg synst ikke minier kler senking i det hele tatt, jeg synst det er mye finener når avstanden fra hjulet til hjulbuener lik hele vegen en at hjulet skal ligge kandt i kand med hjulebuen i topp. Ser ut som en segen granada!

 

Jeg vil ikke ambefale deg å senke bilen, snakket med en som har en senket mini og han satt tilbake orginalfjørene for han synst bilen så klomsete ut og at bilen ble nesten ubrukelig å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

 

Takker for tilbakemeldinger.

 

Litt usikker på hva jeg skal gjøre videre. Enten så stopper jeg med diverse upgrades nå, eller så må jeg ta steget videre. Er ikke noe mere jeg klarer å gjøre selv nå, så jeg har veldig lyst å ta turen til UK. Er lei av å betale flesk for å oppgradere her i Norge.

 

Steget videre blir da følgende:

 

GTT Stage 2 Gasflowed/Ported Cylinder Head

GTT CAMSHAFTS

Schrick Valves

WossnerForgedPistons

GTT 63mm LARGE THROTTLE BODY

 

EXEDY ‘HYPER SINGLE’ FLYWHEEL & CLUTCH COMBO

QUAIFE ATBD (Limited Slip Diff)

KOMPLETT POWERFLEX BUSHES PAKKE

Eibach Pro-Street S Coilovers

Alta End Links Version 2.0

Eibach Rear Control Arms

Eibach Anti-Roll Bars

REMAP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår