Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

FAAAAAAAA*N i svarte hel*ete.....

Traff akkurat på onkel på Bryggen i Bergen.

 

Seriøst ganske flaut. Måtte stå og rive av solfilmen på begge siderutene foran på et meget trafikkert område... Var endel som fikk seg en god latter ja.... *FLAU*

 

Jaja... Får bestille meg montering av ny solfilm når jeg skal bytte frontruta...

 

Pokker ta onkel.... Kan ikke de gå ut å ta noen røvere istedetfor meg som egentlig er ganske lovlydig?

Du må jo ta ned vinduenebare du ser de, drus vinduene helt ned så kommer du som oftest i fra det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må jo ta ned vinduenebare du ser de, drus vinduene helt ned så kommer du som oftest i fra det!

 

Hehe... Gjorde nok det... Pleier alltid å gjøre det. Har funket 2 ganger før. Men denne Politimannen var virkelig ute etter å ta meg. Sjekket alt. Vinduet mitt var allerede nede når jeg kom bort til ham, men han ba meg ta det opp igjen for å sjekke.

 

Utrolig pinlig å måtte stå og pirke av solfilmen mens halve byen ser på. Hehe... Ser helt rart ut nå uten noe solfilm på... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Senshi.

 

Du har vell ikke noen delere liggende som du skal selge da?

Noe som jeg kunne fått bruk for i motor rom eller noe lignende.

 

Har endelig begynt å få litt penger og får heller ikke solgt bilen. Så er vell like greit å bare dure noen høvdinger i den.

 

Bilen min er jo til tross for min vellvilje her på forumet endå helt orginal. Noe som jeg begynner å bli rimelig lei

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Senshi.

 

Du har vell ikke noen delere liggende som du skal selge da?

Noe som jeg kunne fått bruk for i motor rom eller noe lignende.

 

Har endelig begynt å få litt penger og får heller ikke solgt bilen. Så er vell like greit å bare dure noen høvdinger i den.

 

Bilen min er jo til tross for min vellvilje her på forumet endå helt orginal. Noe som jeg begynner å bli rimelig lei

 

Hei Duppen! Har nok ikke mye deler liggende. Har det originale eksosanlegget + den originale intercooleren + luftfilterboksen liggende + den originale coiler + tennplugg ledningene liggende da :op: Selges billig. Hehe.

 

Eneste jeg har liggende som du skal få kjøpe billig er Stainless Steel Fender & Pillar Trim + Stainless Steel Bumper Trim. Jeg har betalt ca 120 USD for de. Selges til høystbydende...

 

 

Du får shoppe litt på nett... På tide du svir av noen kroner på noen upgrades ;)

 

 

Jeg har 2 pakker liggende på postkontoret nå. En fra USA og en fra UK. Gleder meg til å hente de i morra. Har brukt laaang tid til Norge, og begge ble selvfølgelig stoppet i Tollen... Så jeg må ut med rundt 1700 kr i MVA.... Jippi.... NOT....

 

I'll be back with pics... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Lite liv her inne for tiden...

Fikk åpnet begge pakkene i går, så det var litt julaften tendenser i stua i går :D

 

Pakkene mine (en fra Out Motoring & en fra Vecchio Engineering):

 

DSC_6545.jpg

 

 

Litt bilder av tingene som lå oppi (div JCW carbon interiør, angel eyes til parklys, tow hook, Helix short shift adapter, Goodridge braided brake hoses, servovifte beskyttelse etc):

 

DSC_6554.jpg

 

DSC_6557.jpg

 

DSC_6558.jpg

 

DSC_6559.jpg

 

 

DSC_6560.jpg

 

DSC_6562.jpg

 

DSC_6551.jpg

 

DSC_6552.jpg

 

 

 

Nå må jeg bare få tid til å montere dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg 4 stk Nokia Rsi piggfrie dekk i 215/45-17.

Måtte jo nesten krangle for å få lov til å bestille vinterdekk i den dimensjonen.

 

Ja, min bedre halvdel ble spurt om han hadde stått opp på feil bein da han var på sharif og skulle bestille 18" vinterhjul. Men han fikk seg 19" vinterhjul hos dekkskift.no uten noen krangel:) Det er rimelig tøft! Kunne tenkt meg 18" på vinterhjulene til minien, men har ikke råd til det med det første.

 

Bilen din ser bra ut nå ja:D Du må få slengt ut bilde når du har montert de halogreiene, de har jeg vurdert også.

 

Onkel politi er kjip på det med solfilmen, måtte stå og pelle av jeg også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe greie på dette med gauges? gjort noe med dine?

 

Weird... Svarte på denne for mange dager siden, men svaret mitt er borte...

 

Jeg har lite peiling på gauges. Skal kjøpe meg dette til sommeren, men kommer til å "outsource" hele greien til noen med peiling. Jeg vet hvilke jeg vil ha, men ikke hvordan de monteres.

 

Tror jeg har nevnt det tidligere, men skal bestille SPA Design Gauges, BOOST, OIL TEMP, VOLTS, WATER TEMP.

 

Skal ikke være så vanskelig. Fikk følgende beskjed når jeg spurte om en n00b klarer å montere disse:

 

"" If you have some electrical knowledge you should be ok, these gauges come with installation instructions. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet nokk snø til at en får snø i skoene vist en trakker i løssnøen. Jaja en får godt med snø i skoen av de 20 cm som er her nå.

 

Men en ting er sikker jeg kommer meg ikke bedre fram en faderen sin SUV, blir litt skuffet når jeg føler at jeg har kommet meg langt så kommer han å kjører forbi meg utenfor vegen i sin lille Land Rover Freelander så er ikke framkommeligheten så enormt stor på en Mini men den kommer seg fram der andre grevlinger kjører. Men hjelp så jeg missliker antispinnen stort større møkka system skal en lete lange etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår