Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm... Jeg betalte også ca 2000 kr for mine. Eller rettere sagt 150 PUND + frakt & MVA! Rimelig irritert nå. Jeg burde gjerne sjekket litt bedre før jeg bestilte, men stolte på annonse teksten... Tror neppe jeg får returnert mine. Jeg knakk den ene dingsen når jeg prøvde å trykke de på bilen.

 

Jeg har prøvd flere ganger å få kjøpe av disse (morristownbmwandmini), men de nekter å sende til Norge. De selger flere spennende ting jeg vil ha :(

 

Skal prøve å selge mine på Ebay nå også. Prøvde å legge ut en annonse nå, men så ganske omfattende ut, så jeg venter til jeg kommer hjem.

 

Gi en lyd om du finner noen som selger de rette mirror caps'ene da! :)

 

 

 

 

Edit: Han jeg kjøpte mine mirror caps av er faktisk villig til å ta disse i retur! Det er ganske bra service da.

 

I am more than happy to have the items back and give a refund less the cost of the original carriage and fees I have already paid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du Senshi at han er villig til å ta de tilbake, jeg som ikke har pakket mine ut ender nok med å kjøpe nye og selge disse med tap.

 

Tja, spørs hvor heldig jeg er... Har ikke nevnt for han at jeg har knukket en av de plastefestene inni kappen enda... Tipper han endrer mening da.

 

Tipper jeg ender opp med å legge mine ut på ebay.co.uk for 100 PUND eller noe sånt. Hvor mye hadde du tenkt å legge ut dine for?

 

Det beste hadde jo seff vært å returnere dine som er uåpnet til han, og solgt mine... Vin-vin for alle parter :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestilt enda, han jeg har kjøpt mine av hevder at left hand også kan passe til right.. Kommer til å selge mine på ebay. Regner med at jeg kjøper nye fra outmotoring, men det som er ille med dem er at det tar utrolig langt tid før jeg for dem..

 

Men skal jo ikke montere dette på bilen nå, venter til det blir fint vær da er det aero pakken. Har forresten kjøpt meg JCW badge til fronten kom på 50 pund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg kan bekrefte at RHD mirror caps definitivt ikke passer på LHD. Jeg stod og fiklet en god stund med dette. Hvis det viser seg at dette faktisk er mulig legger jeg min hobbymekaniker karriere på hylla :op:

 

Jeg betalte vel 35 PUND for JCW front badge og og 15 PUND for JCW rear badge.

 

Har du funnet ut åssen du monterer front badge? Må man ta av støtfangeren foran? Og borre et hull? Jeg har ikke helt funnet ut åssen det skal festes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En liten tilbakemelding på de piggfrie vinterdekkene jeg kjøpte, Nokian Hakkapelitta R i 215/45R17

 

På våt og tørr asfalt synes jeg dekkene gir rimelig dårlig grep. Føler man seiler sidelengs hvis man holder høy fart pga gummien virker veldig myk. Synes bremselengden på våt asfalt er farlig dårlig også.

 

Men er skikkelig imponert over disse dekkene på snø og is. Var ute på en islagt fotballbane. Da snakker vi seriøst klink is... Trodde ikke jeg hadde sjanse, men fremkommeligheten var faktisk overraskende bra. På snøføre var jeg også imponert. Faktisk så imponert at farten muligens ble litt høy til tider :op:

 

Veldig lite støy av disse dekkene også.

 

Valgte disse dekkene pga jeg skal endel på fjellet i år, og de i butikken sa disse var best på snø. Men tror nok ikke jeg hadde valgt disse om jeg i hovedsak skulle kjørt på våt/tørr asfalt.

Tror jeg heller hadde valgt Michelin X-Ice Xi2. Har hørt noen si disse er gode på både våt/tørr asfalt i tillegg til snø/is/slaps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi neste samme oppfatning at for vidt forskjellige dekk på samme bil.

 

Men jeg synst conti dekket sitter noe så helt for ferdelig godt på bar asfalt, på vått føre så sitter de vedlig godt sidelengs men antispinn lampen blinker som bare det vist jeg tråkker på og det er litt vann på vegen.

 

På snø så kan jeg ikke klage på noe som helst, jeg har vørt å kjørt i 20-30 cm med løs snø og det funker som bare det. På is så imponerer de meg, kjørt opp en fjellveg (opp til en trakkemaskin som jeg holder på med) og det var STÅL IS med masse vann på og vegen opp består av mye svinger og bratte bakker, og jeg hadde igrun aldri trodd at jeg skulle komme meg opp. Men opp kom jeg.

 

Jeg har en kompis som kjører med samme dekket på en Nissan Laurell og har også er sykt imponert over dekket, kommer seg fram over alt ifh. hva han gjor før!

 

Nå har det så smått begynnt å snø her i ålesund så det kan se ut som det blir hvitt på bakken om ikke så lenge...

 

Så vil jeg takke for året som har vært, og så må alle ha en fin nyttårsaften og et godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel vel....

Satt og kjedet meg litt foran pc'en i går, og klarte selvfølgelig ikke å holde meg unna nettet :D

Så endte opp med å bestille en del deler... Huff... Dollaren er jo ganske høy akkurat nå at på til. Dumme meg :(

 

I går bestilte jeg Ultra LED Halo Ring Design Indicators & Sidelights aka Angel Eyes fra Vecchio Engineering.

 

 

Ultra_Halo_Large.gif

 

Ultra_Halo_Large-Large.gif

 

 

Så i dag bestilte jeg noe snacks fra outmotoring.com.

Det ble DYRT, så nå får jeg sikkert bank av damen når hun finner ut av dette :D

(Prøvde å bestille litt mer, men måtte fjerne noe fordi frakten kom på USD 600 !! Dette var blant inkl noen felger og JCW Cross Drilled Brake Rotors :op: )

 

John Cooper Works Carbon Fiber Mirror Caps

Deluxe Tow Hook

Pull To Inflate Sticker: Straight

Pull To Inflate Sticker: Curved

John Cooper Works Shift Knob

John Cooper Works Ebrake Handle

Helix Short Shift Adapter

Gen 1 JCW Alcantara Suede Shift and Ebrake Boots

Power Steering Fan Protector

Alta Filter Cleaning Kit

 

 

 

I tillegg kom jeg på at jeg fikk en pakke fra USA lenge før jul, men damen hadde "ryddet" den inn på et kott, så jeg hadde glemt den. Fant den i går når jeg skulle dra frem støvsugeren :D

 

I pakken lå mine JCW Door Sills. Nice... Blir montering når det blir litt varmere ute.

 

JCW_sillplateslmd.jpg

 

Nå skal jeg prøve å ikke bestille noe på en stund... :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært litt på jakt etter ny skiltholder.

 

Akkurat nå har jeg Chrome skiltholder fra Biltema:

 

34-164_h.jpg

 

 

Synes denne ser litt kjedelig ut, så jeg shoppet diverse skiltholdere på nett :op:

 

 

Endte opp med disse:

 

DSC_6516.jpg

 

 

- Den øverste er skiltholder fra Sandven... Tror det blir uaktuelt å bruke denne.

- Den midterste er skiltholder fra dintext.dk. Grei pris, rask levering, og grei kvalitet.

- Den nederste er fra Street-Garage.com. God service og rask levering. Tror jeg kommer til å montere denne til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært litt på jakt etter ny skiltholder.

 

Akkurat nå har jeg Chrome skiltholder fra Biltema:

 

34-164_h.jpg

 

 

Synes denne ser litt kjedelig ut, så jeg shoppet diverse skiltholdere på nett :op:

 

 

Endte opp med disse:

 

DSC_6516.jpg

 

 

- Den øverste er skiltholder fra Sandven... Tror det blir uaktuelt å bruke denne.

- Den midterste er skiltholder fra dintext.dk. Grei pris, rask levering, og grei kvalitet.

- Den nederste er fra Street-Garage.com. God service og rask levering. Tror jeg kommer til å montere denne til sommeren.

 

Og jeg kjører uten skiltholder forran, og synst det ser best ut (synst noe skiltholdere bygger så mye ut og blir klumpetet)

 

Bake har jeg skiltholder fra Autotuning Ràde. (kan også skryte på meg at eigeren av bilen min før var en av de som tegnet kònisegg... :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAAAAAAAA*N i svarte hel*ete.....

Traff akkurat på onkel på Bryggen i Bergen.

 

Seriøst ganske flaut. Måtte stå og rive av solfilmen på begge siderutene foran på et meget trafikkert område... Var endel som fikk seg en god latter ja.... *FLAU*

 

Jaja... Får bestille meg montering av ny solfilm når jeg skal bytte frontruta...

 

Pokker ta onkel.... Kan ikke de gå ut å ta noen røvere istedetfor meg som egentlig er ganske lovlydig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår