Gå til innhold

240 Prosjektet

Ranger emnet


gjerdeanders

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Har en 240 som eg holder på med. Var så heldig å få tak ein rimelig strøken 240, med full og detaljert service historie=) Men må seff gjøre noe med den ;-P

 

 

To do list;

 

* Fjerne lister og emblemer (x)

* Sparkle alle bulker (x)

* Montere KP styling(x)

* Sette på blanke blinklys (x)

* Sette racing netting bak grill (x)

* Sette på japse potte (x)

* 12" Cerwin Vega sub med kasse

* Lakke bilen om igjen ( Ferdig )

* Sette inn sports seter (x)

* Montere racing ratt (x)

* Montere turteller ( )

* Full understells tectyl ( Er i full gang )

* Instalere og montere 7" skjerm i taket ( )

* Få bilen PÅ EU GODKJENNING :-S ( )

 

Dette er da det eg skal gjere i første omgang. Kom gjerne med inspill =)

 

 

 

Slik såg den ut når eg kjøpte den

 

DSC00868.jpg

 

 

Her har eg begynt å sparkle hull o.l etter å ha fjerna lisene nede (Kanalen holder eg på å jobbe med ;-p )

 

DSC00140.jpg

 

 

Her er resultatet

 

DSC00145.jpg

 

Sparkla bulk i bakluka

 

DSC00139.jpg

 

 

Fronten

 

DSC00141.jpg

 

Her er etter montering av netting og blinklys

 

DSC00150.jpg

 

 

Her er et fullt bilde av bilen sånn som den er nå =)

 

DSC00154.jpg

 

 

 

 

Update 22/3-08

 

 

Har fått av støtfangeren idag, for å bytte frontfanger. Dette tok jo sin tid, p.g.a en forferdelig dårlig skralle :-p og rustne skruer. Men fikk den av, og fikk limt sammen frontfangern. I morgen blir det til å begynne med litt lakkering og sparkling på fronten.

 

 

Fronten er endelig revet av =)

 

DSC00162.jpg

 

 

Så har eg lagt opp frontfangeren og tilpassa og limt =)

 

DSC00160.jpg

 

 

Sida på frontfangeren, syns eg var skikkelig NAIJS =)

 

 

DSC00161.jpg

 

 

 

 

Javel, etter mye negativ respons på dette prosjektet så bare la eg updates og sånn på is ;-P

 

Men uansett, her har dere det ferdige produktet. Skal lakke den på nytt igjen kvit, og skal starte arbeidet til helga igjen.

 

Mvh

 

 

DSC00200.jpg

 

 

DSC04978.jpg

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ;-P Tenkte meg det kom til å bli en del kritikk om japse potta og alu vinga :-p hehe. Men har en liten ting for det, og tror alt kommer til å se bra ut i sin helhet. Skal ta bilde av KP stylingen senere. Senke bilen blir uaktuelt p.g.a veiene her i distriktet:p men feite felger skal på ;P kom gjerne med tips! og visst noen har noen felger til salgs=) pm meg

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk som vil sette på alu-vinge og japsepotte på sin egen bil har ikke noe her på forumet å gjøre? Det du mener Colli? :)

 

Erfaringsmessig så blir det en helvetes baluba om folk sier meningen sin om andre biler, og jeg regner med det blir en del meninger om alu-tørkestativ-fra-mamma og japseloffepotte og slikt. Så hvis folk ikke tåler å høre meningene til folk, så får de lage en prosjekttråd i WORD! :dj

 

Tolk svaret mitt dithen du selv vil. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparklingen der de svarte listene var gjorde eg for et halvt år siden og vel så det. Og det ser like fint ut ennda=) men gikk over det to ganger med sparkel, og pussa ned den gamle lakken der eg sparkla, og hadde noen gode lag med lakk over.

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår