gjerdeanders Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Hei alle sammen. Har en 240 som eg holder på med. Var så heldig å få tak ein rimelig strøken 240, med full og detaljert service historie=) Men må seff gjøre noe med den ;-P To do list; * Fjerne lister og emblemer (x) * Sparkle alle bulker (x) * Montere KP styling(x) * Sette på blanke blinklys (x) * Sette racing netting bak grill (x) * Sette på japse potte (x) * 12" Cerwin Vega sub med kasse * Lakke bilen om igjen ( Ferdig ) * Sette inn sports seter (x) * Montere racing ratt (x) * Montere turteller ( ) * Full understells tectyl ( Er i full gang ) * Instalere og montere 7" skjerm i taket ( ) * Få bilen PÅ EU GODKJENNING :-S ( ) Dette er da det eg skal gjere i første omgang. Kom gjerne med inspill =) Slik såg den ut når eg kjøpte den Her har eg begynt å sparkle hull o.l etter å ha fjerna lisene nede (Kanalen holder eg på å jobbe med ;-p ) Her er resultatet Sparkla bulk i bakluka Fronten Her er etter montering av netting og blinklys Her er et fullt bilde av bilen sånn som den er nå =) Update 22/3-08 Har fått av støtfangeren idag, for å bytte frontfanger. Dette tok jo sin tid, p.g.a en forferdelig dårlig skralle :-p og rustne skruer. Men fikk den av, og fikk limt sammen frontfangern. I morgen blir det til å begynne med litt lakkering og sparkling på fronten. Fronten er endelig revet av =) Så har eg lagt opp frontfangeren og tilpassa og limt =) Sida på frontfangeren, syns eg var skikkelig NAIJS =) Javel, etter mye negativ respons på dette prosjektet så bare la eg updates og sånn på is ;-P Men uansett, her har dere det ferdige produktet. Skal lakke den på nytt igjen kvit, og skal starte arbeidet til helga igjen. Mvh Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Alu vinge?!?! Japsepotte?!?! tror du har kjøpt deg feil bil :p Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ser vell grei ut den;) Men få av den jalla scoopen på huven der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Kp-styling,hva er det? Å nettingen bak grilln? ta heller ut det sorte i grillen og lim nettingen i rammen istede. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 hold den heller orginal. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Så ut som en fin bil.. Men japsepotte og aluvinge samt harrynetting i grillen hører jo til på japsebiler.. Volvo skal ha stil over seg. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Du har kommet til litt feil plass hvis den listen din er seriøs. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Så folk som vil sette på alu-vinge og japsepotte på sin egen bil har ikke noe her på forumet å gjøre? Det du mener Colli? :) Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Du burde heller prioritere felger å senkesett. det gjør utrolig mye med utseende. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 JA HOI HOI! Må ikke gjøre noe annerledes enn ALLE andre her! Du MÅ ha senk å felger,gjerne Eiker eller Rondell som alle andre. Nei,gjør som du vil du,smak og behag:) Å det er din bil,ikke forumet's sin..! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 hehe ;-P Tenkte meg det kom til å bli en del kritikk om japse potta og alu vinga :-p hehe. Men har en liten ting for det, og tror alt kommer til å se bra ut i sin helhet. Skal ta bilde av KP stylingen senere. Senke bilen blir uaktuelt p.g.a veiene her i distriktet:p men feite felger skal på ;P kom gjerne med tips! og visst noen har noen felger til salgs=) pm meg Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Så folk som vil sette på alu-vinge og japsepotte på sin egen bil har ikke noe her på forumet å gjøre? Det du mener Colli? :) Erfaringsmessig så blir det en helvetes baluba om folk sier meningen sin om andre biler, og jeg regner med det blir en del meninger om alu-tørkestativ-fra-mamma og japseloffepotte og slikt. Så hvis folk ikke tåler å høre meningene til folk, så får de lage en prosjekttråd i WORD! :dj Tolk svaret mitt dithen du selv vil. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Lite spørsmål? Når du sparkler du hullene på dørlistene. Vil ikke det sprekke fort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Sparklingen der de svarte listene var gjorde eg for et halvt år siden og vel så det. Og det ser like fint ut ennda=) men gikk over det to ganger med sparkel, og pussa ned den gamle lakken der eg sparkla, og hadde noen gode lag med lakk over. Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Update =) Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg