stian90 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg skal reparere bakfangeren. Sparkle, lakkere osv.. Og vil da skru den av og gjøre det inne og den herde i et par dager før jeg hiver den på bilen igjen. Er det ulovlig å kjøre uten bakfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Dette er vel fare for trafikanter, så jeg har iallfall hørt at det ikke er lov. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 så lenge ikke kvasse kanter o.l stikker frem så skal du bare kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 ikke helt sikker på dette, men har det ikke noe å på sikkerheten med tanke på om du har en sånn metall-plate bak i fangeren? bruker å være det i noen front fangere vet jeg! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 er vel en mangel på kjøretøyet det. Men er enig med golf, så lange det ikke stikker ut kvasse kanter O.l. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg