Gå til innhold

Halvhjertet Golf-prosjekt

Ranger emnet


thomasff

Anbefalte innlegg

Heisann! Er ny på dette forumet, så visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, men det er vel bare for admins å flytte den dersom den tilhører et annet sted på forumet.

 

Har akkurat gått til innkjøp av en Golf GL 97-modell. Lurer på om noen har forslag til hvordan jeg kan style bilen litt. Har tenkt å legge noen tusenlapper i det, men ikke gå til total overhaling av hele kjerra. Iallfall ikke med det første. :)

 

Alt som er på denne bilen er vel standard. Har ikke vært modda på noen måte før ser det ut som. Tenkte jeg skulle hive på en bakrutespoiler og selvfølgelig noen litt fete felger etter hvert som været blir penere her på vestlandet. Det jeg er på jakt etter er vel noen enkle modifiseringer som ikke koster alt for mye.

 

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av den, men har ikke et kamera for hånd nå. Alle svar settes stor pris på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brock b1 9*16 og kraftig senk (60mm ++) kan du jo starte med. Deretter klarglasslykter rundtom (Hella f.eks, og ikke noe lexusdrit), VR6 frontspoiler/leppe og kanskje en rieger reardiffusor(noen er kanskje imot meg på den der). Effektanlegg og åpent luftfilter. Om ikke fangerene er det fra før, så hellakkerer du de og lakkerer samtidig dørhåndtaket. Voila, ferdig.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir det nye felger på meg, men får ikke satt dem på før været stabiliserer seg litt. Skal også skamsenke den (som det så pent ble kalt over her:)) når jeg får tid til det. Den leppa vet jeg ikke med. Får kike litt rundt og se hva jeg finner for godt å slenge på. :) Hvilke lykter er det forresten du har satt på din Golf, kaliber? De var fete ^^ Hele bilen er forsåvidt fet. Det er virkelig en sånn look jeg er ute etter. Bakrutespoiler gjør seriøst susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye sommerdekk og felger i dag. Orka ikke stå ute i kulda for lenge, men fikk tatt et par av bilen og. Felgene ble bare noe helt enkle greier. Fikk dem for en billig penge så det får bare holde. :) Syns jo selv de var fete så. ^^

 

Dekk: KENDA KR-20 KAISER 83/W / 215/40R17

Felger: 7,0 X17 LEMAN NR 720 ET38

 

DSC02537.jpg

DSC02538.jpg

DSC02534.jpg

 

Planene mine nå:

Klarglasslykter

Senking

Bakrutespoiler

Lyktespoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir det nye felger på meg, men får ikke satt dem på før været stabiliserer seg litt. Skal også skamsenke den (som det så pent ble kalt over her:)) når jeg får tid til det. Den leppa vet jeg ikke med. Får kike litt rundt og se hva jeg finner for godt å slenge på. :) Hvilke lykter er det forresten du har satt på din Golf, kaliber? De var fete ^^ Hele bilen er forsåvidt fet. Det er virkelig en sånn look jeg er ute etter. Bakrutespoiler gjør seriøst susen!

 

hey, bra du liker dn;)

er disse lyktene: http://styling-tech.no/sk3300-glf92-jm.JPG

kjøpte de på Styling Tech, han har en butikk i nærheten av meg..er en kompis av meg som driver selskapet!

du finner de under lykter, tror han kjører kampanje på alt innen det nå.. 1900,-

bakrutespoileren er orginal;) golf er fett orginalt, nesten orginalt da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår