LupoB0Y Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Celeborn Synes ikke den var så veldig mislykket jeg... Så jo ganske clean ut på det bildet jeg la ut... Fangeren er fin den, hvis den hadde vært på f.eks en 3`er golf.. eller en 6N. Poenget er at 2er golfens linjer er rette. Ser feil ut med en myk og rund frontfanger på en firkantet eske.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by LupoB0Y Fangeren er fin den, hvis den hadde vært på f.eks en 3`er golf.. eller en 6N. Poenget er at 2er golfens linjer er rette. Ser feil ut med en myk og rund frontfanger på en firkantet eske.. helt riktig, kræsjer med alt annet på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by taxidriver helt riktig, kræsjer med alt annet på bilen... Enig! Eller det ser ut som alt annet på bilen er kræsjet....??!?:rolleyes: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Celeborn Synes fangeren på denne var fin jeg... Er der til Passat eller lignende? Den her vår jo bare lekker...Fått på noe gitter bak fangeren.yummy Hmm hvor mye jobb er det og få festa en slik?Må man kutte og plastsveise eller? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Den blir laget til Golf 2, av DSP... :) Syns den så ganske fin ut jeg. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by LupoB0Y Fangeren er fin den, hvis den hadde vært på f.eks en 3`er golf.. eller en 6N. Poenget er at 2er golfens linjer er rette. Ser feil ut med en myk og rund frontfanger på en firkantet eske.. Helt enig.... ser like feil ut som enkelte produsenter sine frontfanger til nyere biler med "gamle" golf 2 frontblinkere i.... totalt feil etter min mening Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Laaars Den blir laget til Golf 2, av DSP... :) Syns den så ganske fin ut jeg. Jepp,så det nå...Hmm nå fikk jeg noe og tenke på... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 S4-look-fronten funker bra på bilen med runde lamper, men ikke på den med Rallye-front just my 5 øre ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Kid-A S4-look-fronten funker bra på bilen med runde lamper, men ikke på den med Rallye-front just my 5 øre ;) Det jeg mener også...Men den er dyr da.Kommer på over 4000kr.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by LupoB0Y Fangeren er fin den, hvis den hadde vært på f.eks en 3`er golf.. eller en 6N. Poenget er at 2er golfens linjer er rette. Ser feil ut med en myk og rund frontfanger på en firkantet eske.. Enig med deg der, men RS-fronten er da også ganske rund i forhold til 2`er golfen... Synes den bilen var fin jeg :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 fler bilder? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Celeborn Synes fangeren på denne var fin jeg... Er der til Passat eller lignende? FY FAEN DEN GOLFEN VAR FIN!!!!!! Hvis jeg noengang får min så fin, blir den ALDRI solgt!!!!!! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 tja.. den her var jo litt annerledes :) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by AudiDefender tja.. den her var jo litt annerledes :) De frontlyktene der var barske! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by Jonte De frontlyktene der var barske! :) Helt enig Jonte ;) Er det Bmw lykter eller modifiserte rallye lykter med Xenon lamper? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg