Gå til innhold

Sæther Racing:Omega Steinmetz. EDS 3,5 ( Sesong 2011 er planlagt )

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte diff olje merket LS , så lammelene inni diffen ikke skal gli, Limitid slip. tror ikke jeg trenger noe til setting da?

 

 

 

Sladde seff :) nja fikk min mmmmmmmmmmmmmmeega billigt kan man si!"damndamn tipp først!

 

hmm.. jeg mener og huske at jeg måtte kjøpe olje fra opel og tilsettning når jeg skifta diff på min.. mener og huske at jeg ringte til castrol og spurte dem hvem olje jeg skulle ha og da viste de ikke.. så jeg kjøpte fra opel for og være helt sikker jeg.. da får man med en litta flaske med tilsetting..

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe 10k med års avgift betalt;) litt av et kupp eller?;) hehe var ute og sladdet med den nå...deiligt og kjøre ortlig bil igjen!

 

Og til diff olje svarene, Jeg heller på LS valvoline sport olja mi jeg. var den jeg fikk anbefalt. Er sikker 10 ganger bedre en orginal opel olja.

 

Og kan legge til at, Koni bak og foran er på vei, Og xenon lys er også på vei ;) greit når man får bilen kastet etter seg, da har man litt penger og bruke til godis på den ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig grunnet og lakket diveres inntriør deler. ala steinmetz i sølv metalic ;)

 

Hvis interesse kan jeg kaste opp noen bilder.

 

Det jeg har lakket

 

Innstigningslister med Opel merke på.

Rattdekesel over og under

deksler over håndtak inni bilen,

rundt lys kontrolbomsedingsen og rundt

 

what ever tar heller bilder i morgen, sier mere en 1000 ord.

 

Det jeg ikke har fått lakkert sølv er

 

Trelister på dørene, rundt knappene til vindusheisen og tredekslet ved brekket, alt dette skal også bli sølv,

Og panelet skal lakkes opp igjen, grunnet tok vekk makeringa da klarlakken var helt tørr og klarte og dra med litt lakk, noe som så ut som det ikke var Orginal, og bare en harry lakkering inni bilen og det er jo bare harry og svært stygt, så har fått tak i et nytt deksel til omega B i dag :) Så skal få lakkert det fortløpende, selv er jeg fornøyd med angrer litt på at jeg tok rattstammen, lyset fra instrumenpanelet lyser opp fint i det, men ser litt luksus ut også :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder i dag dessvere da jeg har vært svært opptatt med sliping av panseret, og tatt bort alt den sparkelen som hadde sprekt og rust under der. selvgjort er velgjort, gjelder hvis ikke alle personer, værre arbeid skal man lete lenge etter, men men slipte den helt reint og syregrunnet, rustgrunning og vanlig grunning over der igjen. I morgen blir det rusten på dørene som blir tatt. Bare krysser fingrene for pent vær i morgen også, knipset litt bilder i dag, skal få lagt ut i morgen.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner og bli ferdig med hjulbue V-side nå og dørene er det ikke så farligt med, de skal byttes uansett, har pusset litt på alt i dag, Fant ut for noen dager siden at det var slått sprek i et rør som har med åndinga og gjøre, bygget om litt og bygget om feste brakketen og slik.

 

litt bilder

 

bbbf88cb7b982542fa53961d8e68d747.jpg

 

3d37ca034c9d3add8e316ed6453e9770.jpg

 

5eb6e926be57db749b81efc21617da73.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår